Consumatorul de dragoste! Exista asa ceva? Macar ca si concept?

Cand suntem mici si neajutorati, instinctiv sau poate din dragoste, ne agatam de mama si de tata si ne tinem de mana. Cand suntem foarte batrani si neajutorati, ne sprijinim si ne tinem de mana celui care ne ajuta. Dar cand suntem indragostiti si ne tinem de mana simtim ca suntem in Rai. De aceea, tinerea de mana este o forma de sprijin, de ajutorare dar si de dragoste!

In dragoste trebuie sa dai fara a avea asteptari si a vrea neaparat sa primesti ceva in schimb, dragostea trebuie sa fie dezinteresata, sa fie sincera si traita. Dumnezeu ne-a creat din dragoste si trebuie sa avem dragoste fata de El, iar daca ne-a creat dupa chipul si asemanarea Lui, atunci noi toti trebuie sa ne iubim si sa impartasim acest sentiment. Ce este mai frumos decat dragostea si iubirea care ne dau energie, ne infrumuseteaza viata si ne fac sa simtim ca putem face orice si ca suntem cu adevarat atinsi de aripa Raiului?

Ura si invidia ne fac urati si ne schimonosesc. Invidia este perpetua, rea si distrugatoare si aduce asupra noastra aripa neagra a ceea ce ne face pe toti sa tremuram. Ar trebui sa intelegem ca dragostea si nu ura, iubirea si nu invidia, ne fac sa fim oameni si sa daruim, asa cum am aparut, dupa chipul si asemanarea Creatorului nostru, Dumnezeu!

Dar dragostea este oare si consumata?

Putem incadra consumatorul de dragoste ca si zona de aplicare a protectiei consumatorului? Daca totusi adoptam o9atitudine! si intelegem ca suntem cu totii consumatori, ca suntem cu totii oameni, ca suntem cu totii atinsi de aripa dumnezeirii, atunci cu adevarat cu o9atitudine! putem zambi. Putem fi si putem, de ce nu, sa intelegem consumatorul prin prisma consumatorului de dragoste. Sigur ca daca ni se pare ca ni se incalca un drept in zona dragostei, din pacate la 021-9615 nu putem reclama sau face o sesizare, dar sigur putem sa ne reamintim ca dragostea nu se reclama, dragostea nu este in competenta protectiei consumatorului, dragostea este si trebuie sa fie in noi!

Din momentul in care Dumnezeu ne-a creat sigur a fost si un pic de o9atitudine! in creatia Lui.

Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons Organizație pentru Protectia Consumatorului

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 021 9615!*

*Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal