Consiliul Județean Cluj
Președintele Consiliului Județean Cluj
Alin Tișe
În calitatea sa de beneficiar de servicii sau bunuri oferite de entități din diferite domenii de activitate, fie ele publice, private sau non-profit, consumatorul are nevoie de un organism care să îi asigure dreptul la informare, la reprezentare, la protejare împotriva unor eventuale abuzuri.
De două decenii InfoCons este alături de cetățeni, promovând ,,o9atitudine!”, una în care consumatorul își cunoaște drepturile și obligațiile și acționează cu mai multă responsabilitate pentru remedierea deficiențelor apărute în sistem. El nu mai rămâne pasiv în fața neregulilor, ci ia atitudine pentru a beneficia de servicii sau bunuri corespunzătoare celor mai înalte standarde de calitate.
Această nouă atitudine a consumatorilor reflectă succesul activității InfoCons care, în tot acest timp, prin amplele campanii de informare, a încurajat o schimbare majoră în comportamentul beneficiarilor de bunuri și servicii, asigurându-i de imparțialitatea totală în soluționarea problemelor sesizate.
Consiliul Județean Cluj a răspuns pozitiv tuturor solicitărilor de informare a publicului, având întreaga convingere că cetățenii care trec pragul instituției, și nu numai, trebuie să fie informați în legătură cu drepturile pe care le au în calitatea lor de consumatori și căile de a contesta inechitățile care pot veni chiar și din partea unor entități publice.
Acum, la ceas aniversar, nu ne rămâne decât să felicităm întregul colectiv care, în toți acești ani, a produs schimbări semnificative în mentalitatea și comportamentul consumatorului, asigurându-vă, în continuare, de întregul nostru sprijin în viitoarele campanii și activități.
La mulți ani InfoCons!
Avem nevoie de ,,o9atitudine”!