InfoCons, in parteneriat cu studentii Facultatii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice, a realizat un studiu pe piaţa cinematografelor din Municipiul Bucureşti.

În cadrul studiului, au fost analizate 19 website-uri ale cinematografelor, în perioada 01 noiembrie 2014 – 31 ianuarie 2015. Ca urmare a realizării acestui studiu, au reieşit următoarele rezultate:

  • 100% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website denumirea agentului economic;
  • 100% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website adresa aferentă;
  • 15,78% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website CUI-ul societăţii;
  • 94,73% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website numărul de telefon;
  • 26,31% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website numărul de fax;
  • 89,47% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website adresa de e-mail pentru contact;
  • 78,94% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website numărul de săli de care dispun;
  • 63,15% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website numărul de locuri disponibile în săli;
  • 63,15% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website tipul ecranului din sălile de cinema;
  • 78,94% dintre cinematografele din Bucureşti au afişat pe website sistemul de sunet cu care sunt dotate sălile de cinema.

Cinematografele ale căror website-uri au fost analizate în vederea realizării studiului sunt următoarele:

  • Grand Cinema & More,
  • Hollywood Multiplex,
  • Movieplex Cinema Plaza,
  • Cine Grand Titan,
  • Cinema City Cotroceni,
  • Cinema City Cotroceni VIP,
  • Cinema City Sun Plaza,
  • Cinemateca Eforie,
  • CinemaPRO,
  • The Light Cinema,
  • *Cinema Elvira Popescu,
  • Cinemateca Union,
  • *Cinema Glendale Studio,
  • Caffe Cinema 3D Patria,
  • Cinema NCRR,
  • Cinema Patria,
  • Cinema T IMAX,
  • *Movie VIP Cinema
  • Cinema Studio.

*Cinematografele marcate prin asterisc (*) au confirmat primirea rezultatului studiului efectuat, comunicând faptul că au început să ia măsuri în vederea actualizării website-urilor.

Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de InfoCons -InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. – International Consumer Research&Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza.

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 0219615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal