Cartela preplătită are avantajul că îţi permite să controlezi mai bine cât plăteşti pentru serviciul de telefonie mobilă. De asemenea, ofertele sunt mai dinamice şi poţi alege cu uşurintă acea ofertă adaptată nevoilor tale. Ceea ce probabil nu ştiai despre cartele este faptul că, şi în acest caz, închei un contract cu un furnizor, chiar dacă nu semnezi niciun document.

În acest caz contractul este oferta de care beneficiezi când cumperi cartela împreună cu acel document care cuprinde termenii și condițiile generale de furnizare a serviciilor, ambele disponibile pe site-urile şi în centrele furnizorilor. Ca şi în cazul abonamentelor, contractul trebuie să conţină o serie de clauze minime impuse prin lege.

Faptul că ți-ai activat cartela şi utilizezi serviciul presupune acordul tău implicit cu oferta şi termenii şi condiţiile generale de furnizare a serviciului. Asigură-te că îţi cunoşti drepturile şi obligaţiile! Solicită-i furnizorului nu doar oferta, ci şi termenii şi condiţiile de furnizare a serviciului, precum şi procedura de soluţionare a reclamaţiilor sau consultă aceste documente pe site-ul furnizorului tău!

Citește și:

Trecerea de la abonament la cartelă preplătită

Atenţie!

Poţi utiliza creditul de pe cartelă sau extraopţiunile activate numai dacă te afli în perioada de valabilitate a cartelei.

Perioada de valabilitate a cartelei este dată de perioada de valabilitate a creditului primit la cumpărarea cartelei şi poate fi prelungită prin reîncarcarea cartelei, în funcţie de valoarea reîncărcată, după un mod de calcul stabilit de fiecare furnizor în parte. Perioada de valabilitate se termină la data consumării creditului sau la data stabilită de fiecare furnizor, prin ofertele sale comerciale.

Perioada de graţie începe după expirarea perioadei de valabilitate şi este stabilită de fiecare furnizor, prin ofertele sale comerciale. În perioada de graţie poţi fi doar sunat şi poţi apela anumite numere gratuite.

Dacă perioada de grație a expirat iar perioada de valabilitate a cartelei nu a fost prelungită prin reactivarea unei opțiuni sau încărcare cu credit, numărul va fi deconectat automat din rețea.

Sursa: A.N.C.O.M.

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal