Care sunt etapele procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică ? InfoCons energie te informeaza

Care sunt etapele procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică ? InfoCons energie te informeaza

 

Iată pașii pe care este necesar să-i parcurgeți, dacă doriți să deveniți client firmă Furnizare:

  1. este necesar sa transmiteți o copie a actului de identitate, o copie a actului legal de deținere a spațiului sau să semnați o declarație pe propria răspundere din care rezultă că folosiți legal spațiul pentru care încheiați noul contract de furnizare. Este necesar să aveți la îndemână și o factură de energie electrică.

Citeste si : Cum aflăm cât curent am consumat ?! – InfoCons protectia consumatorilor de energie electrica

2. completați o cerere pentru încheierea contractului în care precizați oferta pe care ați ales-o și semnați o notificare pentru schimbarea furnizorului actual.

Articolul intergal poate fi vizualizat AICI 

 

Semnatura : Departamentul InfoCons energie electrica

 

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor  membră cu drepturi depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și