Campania Naţională de Educare şi Informare a Consumatorilor în Domeniul Financiar – Bancar – numarul unic 0219615

InfoCons - protectia consumatorilor

A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons are numărul de telefon unic 021/9615 pentru consilierea și informarea clienților sectorului bancar la tasta 2. Toate persoanele interesate pot înregistra sesizări și reclamații sau pot solicita informații atât telefonic, cât și direct la Centrul Național de Consiliere și Consultanța Consumatorilor în domeniul financiar bancar – str.Negru Voda, nr. 3, sector 3 , în fiecare zi de luni până vineri, în intervalul orar 10.00-14.00 sau pot transmite documentele necesare la O.P.4, C.P.4, sector 3, București, mail : reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

A.N.P.C.P.P.S. România – oferă  consiliere și consultanță gratuită tuturor clienților Volskbank România cu credite în franci elvețieni incepand cu data de 25 mai 2015.

“Considerăm dialogul ca fiind singurul mijloc de a găsi soluții într-un mod civilizat, european, la provocările prezente. Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons este alături de consumatori și prin lansarea acestui canal de comunicare. Ne bucurăm să constatăm și exemple pozitive în piață, precum lansarea unei oferte, din partea Băncii Transilvania și Volksbank România, cliențilior cu credite în franci elvețieni. Este pentru prima oară când o bancă vine cu o propunere deschisă, clară într-o situație complexă de acest gen. Ne bucurăm că această inițiativă a fost primită pozitiv și de piață. Considerăm că abordarea directă, deschisă a oricăror provocări este calea optimă, firească de urmat `, declară Sorin Mierlea, preşedintele A.N.P.C.P.P.S. România -InfoCons.

Despre A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons

A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons a fost înfiinţată în anul 2003 pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor din România. Principalul obiectiv strategic al A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons, cât şi al mişcării de protecţie a consumatorilor la nivel european şi mondial, este educarea şi informarea cetăţeanului. Până în prezent a desfăşurat şi desfăşoară o activitate neîntreruptă, bucurându-se de recunoaştere naţională şi internaţională, fiind membră în diferite organizaţii, comisii consultative ale autorităţilor, grupuri de lucru, parteneră în programe naţionale şi internaţionale.

A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons este unica organizatie din Romania, membra cu drepturi depline in Organizatia Mondiala Consumers International (C.I.).

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal