Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații Maramureș

Probleme cu internetul. Unde pot face o reclamație ANCOM în Maramureș ?

Întâmpini probleme în domeniul comunicațiilor (telefonie, internet, servicii postale etc.), te poți adresa Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații.

Date de contact si adresa ANCOM Maramureș

  • Număr de telefon Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații Maramureș : 0372 84 5813
  • E-mail Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații Maramureș : maramures@ancom.ro

Cum poti depune o reclamație la Autoritatea Națională pentru Administare și Reglementare în Comunicații Maramureș ?

  • Adresează-te în primă fază furnizorului.

Înainte de a formula o reclamație la ANCOM, asigură-te că te-ai adresat mai întâi furnizorului. Verifică informațiile sau documentele care se referă la serviciile contractate (contractul și anexele sale, procedura de soluționare a reclamațiilor, facturile de servicii emise, alte date relevante) și ține cont de termenul de răspuns al furnizorului la sesizarea ta, prevăzut în contractul încheiat.

  • Adresează reclamația în scris.

În cazul nesoluționării sesizării adresate furnizorului reclamat, formulează o reclamație scrisă către autoritate. Este indicat ca aceasta să fie redactată într-un mod cât mai concis, clar și la obiect și să fie direct adresată autorității. Dacă dorești să te adresezi, în principal, altui destinatar (furnizor sau instituție), te rugăm să aștepți întâi răspunsul acestuia și apoi sa te adresezi ANCOM. Nu transmite doar corespondența pe care o ai cu furnizorul/altă instituție, (fără a explica situația reclamată).

  • Descrie clar si la obiect problema cu care te confrunți.

În vederea investigării sesizării tale de către ANCOM, este important să  comunici cât mai multe date și/sau informații relevante pentru a descrie situația reclamată. Pe lângă datele tale de identificare, datele despre relația ta contractuală cu furnizorul reclamat (codul de abonat, societatea reclamată, corespondența cu furnizorul etc.) sunt necesare pentru soluționarea reclamației tale. În multe cazuri, în lipsa unor astfel de informații nu se poate investiga problema cu care te confrunți! Totodată, ar fi util să  spui și modul în care consideri soluționată sesizarea ta

  • Asigură-te că reclamația conține datele tale de identificare (nume și prenume, adresa etc.)
  • Atasează documentele justificative ( contrcate, facturi, corespondență cu furnizorul etc.)
  • Asigură-te că depui reclamația în numele tău și nu în numele altei persoane.

În momentul în care întâmpini probleme cu operatorul de telefonie, internet sau televiziune, trebuie să te adresezi în primă fază furnizorului. Furnizorii de telefonie, internet sau televiziune trebuie să aibă pe site-urile proprii procedura privind reclamațiile și să va înmăneze procedura privind reclamațiile în momentul încheierii contractului sau achiziționării  unei cartele preplătite.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal