Probleme cu internetul. Unde pot face o reclamație ANCOM în Cluj ?
Întâmpini probleme în domeniul comunicațiilor (telefonie, internet, servicii postale etc.), te poți adresa Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații.
Date de contact si adresa ANCOM Cluj
- Număr de telefon Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații Cluj : 0372 84 5853
- E-mail Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații Cluj : mariana.lupulescu@ancom.ro
Cum poti depune o reclamație la Autoritatea Națională pentru Administare și Reglementare în Comunicații Cluj ?
- Adresează-te în primă fază furnizorului.
Înainte de a formula o reclamație la ANCOM, asigură-te că te-ai adresat mai întâi furnizorului. Verifică informațiile sau documentele care se referă la serviciile contractate (contractul și anexele sale, procedura de soluționare a reclamațiilor, facturile de servicii emise, alte date relevante) și ține cont de termenul de răspuns al furnizorului la sesizarea ta, prevăzut în contractul încheiat.
- Adresează reclamația în scris.
În cazul nesoluționării sesizării adresate furnizorului reclamat, formulează o reclamație scrisă către autoritate. Este indicat ca aceasta să fie redactată într-un mod cât mai concis, clar și la obiect și să fie direct adresată autorității. Dacă dorești să te adresezi, în principal, altui destinatar (furnizor sau instituție), te rugăm să aștepți întâi răspunsul acestuia și apoi sa te adresezi ANCOM. Nu transmite doar corespondența pe care o ai cu furnizorul/altă instituție, (fără a explica situația reclamată).
- Descrie clar si la obiect problema cu care te confrunți.
În vederea investigării sesizării tale de către ANCOM, este important să comunici cât mai multe date și/sau informații relevante pentru a descrie situația reclamată. Pe lângă datele tale de identificare, datele despre relația ta contractuală cu furnizorul reclamat (codul de abonat, societatea reclamată, corespondența cu furnizorul etc.) sunt necesare pentru soluționarea reclamației tale. În multe cazuri, în lipsa unor astfel de informații nu se poate investiga problema cu care te confrunți! Totodată, ar fi util să spui și modul în care consideri soluționată sesizarea ta
- Asigură-te că reclamația conține datele tale de identificare (nume și prenume, adresa etc.)
- Atasează documentele justificative ( contrcate, facturi, corespondență cu furnizorul etc.)
- Asigură-te că depui reclamația în numele tău și nu în numele altei persoane.
În momentul în care întâmpini probleme cu operatorul de telefonie, internet sau televiziune, trebuie să te adresezi în primă fază furnizorului. Furnizorii de telefonie, internet sau televiziune trebuie să aibă pe site-urile proprii procedura privind reclamațiile și să va înmăneze procedura privind reclamațiile în momentul încheierii contractului sau achiziționării unei cartele preplătite.