Da, poţi! Există birouri UE – Reţeaua de Centre Europene ale Consumatorilor – în fiecare stat membru care să îţi ofere sprijin. Dacă există o problemă, poţi lua legătura și cu organizația națională de protecţie a consumatorilor.
Cum pot sa recunosc clauzele contractuale abuzive?
Cum poţi să-ţi aperi #yourEUright în calitate de cumpărător european? Consultă secțiunea Contract Information pentru a afla mai multe detalii referitoare la drepturile tale atât înainte cât şi după achiziționarea produsului. Pentru achizițiile online una dintre opțiuni este soluționarea online a litigiilor. De asemenea, te poţi adresa la organizația națională de protecţie a consumatorilor.
Sursa: Europa.eu
– Smartwatch pentru copii, retras de pe piaţă de Comisia Europeană, pe motive de securitate
– Știați că?…. Economisire energie prin aparatele din dormitor
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!