Am primit informaţii false şi am cumpărat un produs care era diferit de ceea ce m-am așteptat. Pot să fac ceva chiar dacă vânzătorul este din altă țară?

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă
  3. Am primit informaţii false şi am cumpărat un produs care era diferit de ceea ce m-am așteptat. Pot să fac ceva chiar dacă vânzătorul este din altă țară?

Da, poţi! Există birouri UE – Reţeaua de Centre Europene ale Consumatorilor – în fiecare stat membru care să îţi ofere sprijin. Dacă există o problemă, poţi lua legătura și cu organizația națională de protecţie a consumatorilor.

Citește și:

Cum pot sa recunosc clauzele contractuale abuzive?

Ce e de făcut

Cum poţi să-ţi aperi #yourEUright în calitate de cumpărător european? Consultă secțiunea Contract Information pentru a afla mai multe detalii referitoare la drepturile tale atât înainte cât şi după achiziționarea produsului. Pentru achizițiile online una dintre opțiuni este soluționarea online a litigiilor. De asemenea, te poţi adresa la organizația națională de protecţie a consumatorilor.

Sursa: Europa.eu

Citește și:

– Smartwatch pentru copii, retras de pe piaţă de Comisia Europeană, pe motive de securitate

Știați că?…. Economisire energie prin aparatele din dormitor

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: [email protected]

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Meniu