A.N.P.C.P.P.S. România a lansat Programul Național de Instruire de Protecția Consumatorilor – InfoCons

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă
  3. A.N.P.C.P.P.S. România a lansat Programul Național de Instruire de Protecția Consumatorilor – InfoCons

`Bună ziua, am achiziționat de la magazin un fier de călcat… care nu calcă și o mătură electrică cu acumulator… care nu mătură. Am bonul de la magazin. Ce aș putea să le spun? Că nu sunt mulțumită de produse? În câte zile le pot duce înapoi? Ce prevede legea?`

Fie că e vorba de operații estetice nereușite, de produse comandate pe internet la adrese care nu există, de achiziția unor produse expirate, de prestarea unor servicii neconforme cu publicitatea, de lipsa garanțiilor sau de identificarea unor clauze `speciale` în contracte, Consumatorul Român are în fiecare zi motive să fie nemulțumit. O bună parte din plângerile adresate Autorităților și Asociației Naționale pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România-InfoCons puteau fi evitate. Direct de către Agentul Economic, prin prevenire. De către angajații agentului economic, prin cunoașterea și aplicarea textelor legislației în vigoare.

În acest context, A.N.P.C.P.P.S. România-InfoCons a lansat Programul Național de Instruire de Protecția Consumatorilor – InfoCons.  Programul este constituit din sesiuni de curs pe nivele și industrii care vor avea loc la nivel național, pentru angajații agenților economici. Obiectivul programului este de a ajuta companiile din România să aibă o relație mai bună cu Consumatorii lor, prin construirea un climat corect, legal și responsabil față de cetățean, în calitatea sa de Consumator. Astfel, contribuim la diminuarea problematicii de încălcare a legislației naționale și europene în domeniu.

Modulele de curs au fost create de o echipă de experți, având la bază pregătirea în domeniul Protecției Consumatorului, obținută în cadrul trainingurilor organizate de BEUC, și se încadrează în Politica Europeană privind Protecția Consumatorilor, pe modelul desfășurat și în alte țări membre. Sesiunile vor fi susținute de traineri experiți recunoscuți de A.N.P.C.P.P.S. România-InfoCons.

 

 

Asociația Naționala pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România-InfoCons – este o organizaţie neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice ce apară drepturile consumatorilor, unica organizație din România membră cu drepturi depline în Organizaţia Mondială Consumers International.

A.N.P.C.P.P.S. România are Secretariatul General în București, Str. Muzelor nr. 1, Sector 4

tel: 021/319.32.66; fax: 021/311.51.62.

pentru detalii suplimentare: Doba Corina – Manager Proiecte

telefon: 021.319.32.66

adresă e-mail: [email protected]

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Meniu