De două decenii Asociația InfoCons îndeplinește un rol important în ceea ce privește nevoile consumatorilor din România .
Satisfacția consumatorilor este un element de bază în buna funcționare a economiei de piață, caracterizată de libera circulație a produselor și a serviciilor, unde consumatorii au nevoie de protecție, sprijin și de reprezentare a intereselor specifice, rol care este asigurat de 20 de ani de Asociația InfoCons .
În toată această perioadă, Asociația a fost un pilon al societății românești, prin îndeplinirea atribuțiunilor specifice: protecția sănătății și siguranței consumatorilor , apărarea intereselor acestora în caz de nevoie, dar și prin informarea și educarea opiniei publice.
Trebuie să fim, în același timp, pregătiți pentru a face față noilor provocări.
Criza ultimilor ani a generat comportamente noi, atât din partea furnizorilor de produse și servicii, cât și din partea consumatorilor .
Canalele de distribuție s-au diversificat și s-au dezvoltat în favoarea celor electronice, au apărut produse și servicii noi, digitale, care vor genera un comportament mai complex din partea consumatorilor .
În același timp, însă, din cauza crizei generate de prețul energiei și a inflației mari, inegalitățile în rândul societății s-au mărit iar din ce în ce mai mulți consumatori au devenit mai vulnerabili în fața furnizorilor din comerț.
Aceste schimbări vor genera noi provocări și pentru Asociația InfoCons , care, cu siguranță, va găsi răspunsurile adecvate, astfel încât să se realizeze consolidarea încrederii reciproce dintre furnizori și consumatori .
Vă doresc succes și vă urez, la acest ceas aniversar, să vă continuați activitatea la aceleași standarde înalte.