S-a lansat primul curs online din România destinat protecției consumatorilor

Companiile își vor putea instrui angajații în domeniul protecției consumatorilor în baza unui curs online elaborat de InfoCons şi a Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori, în parteneriat cu SIVECO România

În ultimii ani, consumatorii au devenit din ce în ce mai exigenți, în toate domeniile – știu exact ce vor atunci când caută un produs sau serviciu, se informează înainte, vor un răspuns prompt și la obiect. Prin urmare, indiferent de produsul sau serviciile pe care le oferă, toți agenții economici trebuie să aibă angajați bine instruiți, proactivi și profesioniști care să răspundă cerințelor consumatorilor.

Promovarea Bunurilor şi Serviciilor S.R.L, sub egida InfoCons şi a Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori, în parteneriat cu SIVECO Romania, vine în întâmpinarea nevoilor consumatorilor din România, prin lansarea primului curs on-line de formare în domeniul protecţiei consumatorilor.

Cursul a fost elaborat în urma analizei situațiilor identificate în relația comerciant, consumator și autoritate, în cadrul Programului Național de Instruire.Lecțiile digitale, disponibile online pe www.curs-protectia-consumatorilor.ro,auca scop informarea și educarea angajaților agenților economici în vederea prevenirii unor situații conflictuale în relația cu consumatorii, cât și a încălcării prevederilor legislative în vigoare.

Cursul cuprinde două module cu tematică specializată şi este adresat angajaţilor, agenţilor economici, dar şi publicului larg și cuprinde:

  • Modulul I – prezintă aspecte generale privind drepturile consumatorilor în relaţia lor cu operatorii economici care produc, distribuie și furnizează produse şi servicii destinate populaţiei.
  • Modulul II – prezintă informaţii relevante despre Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (A.N.P.C.), instituţie de control a statului cu atribuţii în derularea acţiunilor de inspecţie şi control asupra operatorilor economici. Obiectivul este acela al protecţiei intereselor economice şi de siguranţă ale consumatorilor.

“Unul dintre cele mai importante avantaje pe care le oferă acest curs, este flexibilitatea. Angajațiipot accesa cursurile online, oricând au un moment liber la birou sau din metrou, de acasă, de oriunde doresc. Un alt avantaj este acela că oferă o experiență unică și personală de instruire, fiecare cursant urmând cursul în ritmul său propriu. Cele două module au un design atractiv şi sunt uşor de parcurs, contribuind semnificativ la înţelegerea noțiunilor şi drepturilor pe care le au consumatorii`, spune Viorel Jigman, Manager department AeL din cadrul SIVECO România.

După parcurgerea cursului, agenții economici vor înțelege mai bine noțiunile de bază ce se referă la protecția consumatorului și drepturile acestora. În plus, înțelegând rolul foarte important pe care îl are relația cu consumatorii, companiile și își vor putea crește succesul afacerii, oferind o experiență mai bună clienților lor. Totodată, aceștia vor înțelege rolul, caracteristicile și metodologia de control a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (A.N.P.C.).

Mai multe informații despre curs şi modulele sale puteți obține vizitând: www.curs-protectia-consumatorilor.ro

Despre SIVECO Romania

SIVECO Romania dezvolta si exporta solutii IT si proiecte de consultanta cu valoare adaugata ridicata catre tari din Comunitatea Europeana, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.

SIVECO Romania este specializata in executia de proiecte informatice complexe si de mare amploare pentru educatie, sanatate, agricultura, institutii vamale, organizatii europene, firme private, institutii publice.

De-a lungul celor peste 24 de ani de existenta, compania a fost recompensata cu peste 200 de premii interne si internationale.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro si www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Despre InfoCons

InfoCons (www.infocons.ro), Asociație pentru Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!*

*Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal