Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Oficiul Judeţean Galați? InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură !

Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații - ANCOM - Oficiul Judeţean Galați? InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură !

Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Oficiul Judeţean Galați? InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură !

 

Întâmpini probleme în domeniul comunicațiilor (telefonie, internet, servicii postale etc.), te poți adresa Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații.

InfoCons te informează –  Grătar ? Peste 15 produse tip grătar cu cărbune / grătar electric în Alerte de periculozitate gravă și riscuri majore pentru sănătatea și integritatea corporală
Date de contact și adresă – Oficiul Judeţean Galați al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM
  • Număr de telefon Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații Oficiul Județean Galați : 0372 84 5232
  • E-mail Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – Oficiul Județean Galați : galati@ancom.ro
  • Adresă Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – Oficiul Județean Galați  :Galaţi, Str. Columb nr.101, jud. Galaţi
InfoCons te informează – InfoCons Protectia Consumatorilor va informeaza : TOP produse tip inghetata pe bat in functie de valoarea energetica
Cum poti depune o reclamație la Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații ANCOM Oficiul Județean Galați ?
  • Adresează-te în primă fază furnizorului.

Înainte de a formula o reclamație la ANCOM, asigură-te că te-ai adresat mai întâi furnizorului. Verifică informațiile sau documentele care se referă la serviciile contractate (contractul și anexele sale, procedura de soluționare a reclamațiilor, facturile de servicii emise, alte date relevante) și ține cont de termenul de răspuns al furnizorului la sesizarea ta, prevăzut în contractul încheiat.

  • Adresează reclamația în scris.

În cazul nesoluționării sesizării adresate furnizorului reclamat, formulează o reclamație scrisă către autoritate. Este indicat ca aceasta să fie redactată într-un mod cât mai concis, clar și la obiect și să fie direct adresată autorității. Dacă dorești să te adresezi, în principal, altui destinatar (furnizor sau instituție), te rugăm să aștepți întâi răspunsul acestuia și apoi sa te adresezi ANCOM. Nu transmite doar corespondența pe care o ai cu furnizorul/altă instituție, (fără a explica situația reclamată).

InfoCons te informează – InfoCons despre asigurarea medicala de calatorie in strainatate – Protectia Consumatorilor te asigura !
  • Descrie clar si la obiect problema cu care te confrunți.

În vederea investigării sesizării tale de către ANCOM, este important să  comunici cât mai multe date și/sau informații relevante pentru a descrie situația reclamată. Pe lângă datele tale de identificare, datele despre relația ta contractuală cu furnizorul reclamat (codul de abonat, societatea reclamată, corespondența cu furnizorul etc.) sunt necesare pentru soluționarea reclamației tale. În multe cazuri, în lipsa unor astfel de informații nu se poate investiga problema cu care te confrunți! Totodată, ar fi util să  spui și modul în care consideri soluționată sesizarea ta

InfoCons te informează – Proprietate intelectuala : Conferința EUIPO – OLAF privind bunurile de larg consum – InfoCons te informeaza
Semnătura : Departamentul InfoCons de Afaceri Interne

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor , membră cu drepturi  depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având   Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat, Școală Profesională , Școală de Meserii , Reclamații Județene , Galați , Județul Galați , Oficiul Judeţean Galați , ANCOM 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și