InfoCons lansează Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă
  3. InfoCons lansează Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie
Energie InfoCons

InfoCons lansează Centrul de Alertă Rapidă în domeniul Protecției Consumatorilor de Energie.Suntem  cetățeni  europeni  și  avem  drepturi!   Energia  într-un  stat  european  este  o normalitate, iar fiecare dintre noi avem dreptul de a ne alege furnizorul cu care dorim să colaborăm.

Drepturile consumatorilor de eneregie trebuie respectate atât la schimbarea furnizorului, cât și pe toată perioada semnării și desfășurării contractului.

Proiectul Centrul  de Alertă  Rapidă  în  Domeniul Protecției  Consumatorilor  de  Energie  este  inițiat de InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori.

În cadrul acestuia, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic – 021 9615*, la care pot suna  pentru  consiliere  și  consultanță  în  domeniul  energiei,  precum  și  informații  cu  privire  la depunerea unei sesizări. Aceștia pot depune sesizarea în format scris prin e-mail la adresa: [email protected] , prin poștă la O.P. 53, C.P. 83, sector 4, București.

Sorin Mierlea“Pentru cei care au energie si un contract de furnizare, oare este un contract citit? Inteles? Primim facturi, dar le intelegem ? Stim ce citim, si de ce platim cat platim? Ne cunoastem obligatiile si drepturile de consumatori de energie? Stim ca exista pe piata mai multe companii diferite de la care putem cumpara energie? Ca exista concurenta? Exact ca si la telefonia mobila si fixa!

In 1990 era un singur furnizor de telefonie, astazi este o concurenta acerba, multe companii care ne ofera astfel de servicii. La fel este si în domeniul energiei. In anul 2016, este primul an in care pe piata de publicitate au aparut anunturi, clipuri video, la tv, radio, panotaj, ofertele companiilor de energie.

Deci, nu uita:

  • Poti sa-ti schimbi compania cu care ai contract;
  • Citeste contractual;
  • Ai grija ce cumperi si la ce pret;
  • Ai drepturi;
  • Ai si obligatii.
  • Fii informat “

 

Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons  

 

Preluari Media:

Monitorul Expres:

  • https://www.monitorulexpres.ro/2022/01/17/infocons-lanseaza-centrul-de-alerta-rapida-in-domeniul-protectiei-consumatorilor-de-energie/

Express de Banat:

  • https://expressdebanat.ro/infocons-a-lansat-centrul-de-alerta-rapida-in-domeniul-protectiei-consumatorilor-de-energie/
Descarca aplicatia InfoCons

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Descarca aplicatia InfoCons
Meniu