42 % dintre consumatori români conștientizează impactul pe care îl pot avea schimbările climatice și securitatea alimentelor!

Sărăcia, foametea, terorismul, situația economică și schimbările climatice sunt printre cele mai grave probleme cu care se confruntă lumea, conform europenilor. Cu toate acestea, doar 19% dintre respondenți consideră că au o responsabilitate personală în prevenirea schimbărilor climatice, iar 49% declară că au luat măsuri de combatere a schimbărilor climatice (conform Eurobarometru special 435, 2015).

Citește și:

Sfaturi pentru a evita contaminarea fructelor de mare și a peștelui

Gospodăriile sunt afectate de procesele globalizării, dar nu sunt conștiente de impactul personal asupra proceselor globale, cum ar fi schimbările climatice și securitatea alimentară, astfel media la nivelul Uniunii Europne este de 52%, consumatorii romani – 42 %, estonienii 17 %, bulgarii 14 %, croatia 44% și lituania 28% (conform Eurobarometru special 441, 2016).

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal