„Mulțumesc tuturor colegilor, colaboratorilor, voluntarilor, partenerilor, membrilor simpatizanți și tuturor celor care, cu gândul sau cu fapta, au fost alături de proiectul InfoCons în toți acești ani! 13 ani par multi, dar au trecut repede, și sper ca și în anii următori să fim o echipă, să fim uniți de aceleasi idealuri și să reușim împreună să avem consumatori mai informați și, mai ales, cu o9atitudine! Să devenim real consumatori europeni, care ne cunoastem drepturile și, mai ales, ni le și exercităm! InfoCons – 13 ani cu o9atitudine!” Sorin Mierlea, |
Ajuta-ne sa te ajutam!
Vino alaturi de noi! Fii membru! Ia atitudine cu o9atitudine! |
Pentru realizarea scopului şi misiunii sale, Organizaţia a dezvoltat relaţii de colaborare şi parteneriat cu Organizaţii similare din Statele Membre ale U.E. şi cu alte Organizaţii şi Instituţii din diferite domenii:
Organizaţii internaţionale:
CONSUMERS INTERNAŢIONAL (C.I.)
Începând din anul 2012, InfoCons este unica organizaţie din România cu drepturi depline în cadrul Consumers Internaţional (C.I.) – Federaţie Mondială ce reuneşte grupuri de consumatori la nivel internaţional. Consumers Internaţional colaborează împreună cu organizaţiile de consumatori din întreaga lume şi serveşte ca voce globală, independentă şi autoritară pentru consumatori. Cu peste 220 de organizaţii membre din 115 ţări, Consumers International a construit o puternică mişcare internaţională pentru a ajuta la protejarea şi reprezentarea consumatorilor de pretutindeni. Fondată în 1960, Consumers Internaţional militează pentru un viitor corect, sigur şi durabil pentru toţi consumatorii într-o piaţă globală din ce în ce mai dominată de corporaţii internaţionale.
|
|
INTERNATIONAL CONSUMER RESEARCH & TESTING (I.C.R.T.) International Consumer Research & Testing – I.C.R.T. – este un consorţiu internaţional ce reuneşte mai mult de 45 de organizaţii de consumatori independente din întreaga lume care desfăşoară activităţi comune de cercetare şi testare comparativă în interesul consumatorilor. Obiectivul principal al ICRT-ului este de a promova cooperarea între membrii săi şi de a promova cercetarea şi testarea în domeniul bunurilor de consum şi serviciilor. Una dintre sarcinile importante ale I.C.R.T. este de a stabili reguli clare care să permită aceastei colaborări să fie de succes. Toţi membrii I.C.R.T. acţionează exclusiv în interesul consumatorilor. Ei nu acceptă publicitate şi sunt independente de comerţ, industrie şi partide politice. |
|
THE EUROPEAN CONSUMER VOICE IN A.N.E.C. este vocea consumatorilor europeni în standardizare. Aceasta înseamnă că reprezintă interesul consumatorilor europeni în crearea unor standarde tehnice, în special cele dezvoltate pentru a sprijini punerea în aplicare a legilor europene şi a politicilor publice. Folosirea standardelor este utilă pentru:
A.N.E.C. participă în principal prin experţii săi voluntari în activitatea de elaborare a standardelor din cele trei organisme europene de standardizare (organizaţiile europene de standardizare), recunoscute de Uniunea Europeană şi AELS:
A.N.E.C. este o organizaţie internaţională non-profit, asociaţie înfiinţată în temeiul legislaţiei belgiene cu secretariatul central la Bruxelles, Belgia. Este recunoscut de către Comisia Europeană şi Secretariatul AELS şi este un membru cu drepturi depline al Grupului consultativ European al Consumatorilor (European Consumer Consultative Group – CCEG). |
|
European Sustainable Development Network (E.S.D.N.) – Reţeaua Europeana pentru dezvoltare durabilă Istoria E.S.D.N. a început în anul 2002, când administratorii publici responsabili de dezvoltarea durabilă naţională au creat strategii împreună cu mai multe state membre ale U.E. S-au reunit pentru prima dată pentru un schimb de experienţe în Ţările de Jos. De atunci, conferinţe anuale au avut loc în întreaga Europă. Membrii ESDN sunt organisme guvernamentale responsabile pentru formularea politicilor de dezvoltare durabilă, dar şi punerea în aplicare a acestora. Statutul de membru presupune participarea activă la schimbul de informaţii şi experienţă între membrii ESDN şi oferă acces la sprijin individual, vizat de Oficiul ESDN. În prezent, ESDN are 186 membri din 36 de ţări, majoritatea fiind din Europa. Statutul de parteneriat conferă dreptul de a participa la conferinţele anuale ESDN şi la atelierele ESDN. |
|
AUSTRIAN INSTITUTE FOR APPLIED TELECOMMUNICATIONS (O.I.A.T.) Institutul austriac pentru Telecomunicaţii Aplicate O.I.A.T. este o organizaţie independentă, non-profit, înfiinţată în 1993 şi în prezent colaborează cu aproximativ 100 de companii naţionale şi internaţionale, organizaţii non-profit şi instituţiile guvernamentale în diverse proiecte şi programe. O.I.A.T. este un membru al Austrian Cooperative Research (ACR), European Safer Internet Network (INSAFE), the European Internet Co-regulation Network (EICN) şi ale Reţelei Euro-Label. Misiunea O.I.A.T. este de a sprijini utilizarea tehnologiilor informaţionale şi de comunicare în condiţii de siguranţă şi mai eficient. |
|
E.A.E.A. este o asociaţie transnaţională, non-profit, cu 127 de organizaţii membre din 43 de ţări, al cărei scop este de a lega şi reprezintă organizaţiile europene care sunt direct implicate în educaţia adulţilor. Se adresează în principal ONG-urilor, care au ca scop principal cel de educaţie a adulţilor, şi va funcţiona în cazul în care este posibil prin intermediul structurilor naţionale de coordonare pentru educarea adulţilor. |
|
GEF – “Generation Europe Foundation” “Fundaţia Generaţia Europa” GEF este o organizaţie non-guvernamentală, care are ca scop educarea şi încurajarea informării tinerilor despre drepturile şi responsabilităţile lor ca cetăţeni europeni, într-o lume aflată în schimbare. GEF facilitează înţelegerea reciprocă şi dialogul interactiv între formulatorii de politici, factorii de decizie din ambele sectoare, public şi privat, şi tineri. |
|
Consumer Classroom |
|
CORPUS – THE SCP – KNOWLEDGE HUB |
Dintre activitatile InfoCons, mentionam:
- Infiintarea de Centre de Informare si Consultanta ale Consumatorilor in toate judetele tarii si desfasurarea de activitati continue in domeniul educarii si informarii consumatorilor.
- Implicarea activa in lupta impotriva contrafacerilor
- Membru Fondator al primei Federatii a Organizatiilor de Protectia Consumatorilor din Romania.
- Acreditarea pe langa Parlamentul Romaniei – Camera Deputatilor pentru participare la lucrarile Comisiilor de specialitate.
- Initierea introducerii in curricula de invatamant preunuversitar a disciplinei protectia consumatorilor.
- Desfasurarea mai multor campanii de informare-educare in domenii de prima necesitate in perioada de preaderare a Romaniei la UE, campanii desfasurate atat prin difuzarea de clipuri la majoritatea posturilor de televiziune si de radio cu acoperire nationala, cat si prin diseminarea de informatii tiparite si organizarea de evenimente la nivel national, regional sau zonal.
- A reusit sa adune organizatii si institutii nationale si internationale sub egida conceptului “Protectia Consumatorilor – O Noua Atitudine”.
- Sprijinirea editarii de lucrari de specialitate.
Programe – Campanii Nationale
Proiecte Europene
Lifelong Learning Programme – Grundtvig “Provocări în învățarea pe tot parcursul vieții: Ce sanse au pentru a beneficia de educatie” Uniunea de Protecție a Consumatorilor Serres – Grece, ADICONSUM – Associazione DIFESA Consumatori e Ambiente – Italia) (2009 -2011); |
Lifelong Learning Programme – Grundtvig “Education for inclusion of people with disabilities” Coordinator : ADICONSUM – Associazione DIFESA Consumatori e Ambiente (Italy) |
CONSUMERS ‘ PROTECTION UNION OF SERRES (Greece ) Tüketiciyi Korum Derneği TUKODER (Turkey ) Youth Career & Advising Center ( Lithuania ) (2011 -2013 ); |
Active Consumers – EU campaign aimed to inform consumers from Romania, “It’s your right! Act!” is an initiative of the European Commission. The campaign was launched in June 2012 and ran throughout one year. The project consortium consists of the InfoCons, APC – ECC Romania and Romania. |
ME IS MINE – Identity Theft Observatory Model – financed from European funds project developed in collaboration with ADICONSUM – consumer organization in Italy. ME ME project is long-term aims reducing cases of identity theft and raises awareness among citizens regarding consumer rights towards protection of personal data and creation of a national observatory , on the issue submitted to , in Romania and in Italy |
COBALT – “Communicating, Building of Awareness, Leadership competence and Transfering knowledge on sustainable use of raw materials.” The project covers a period of two years, is funded by the European Commission within the Seventh Framework Programme (FP7). Project partners are : Vienna University of Economics and Business , Research Institute for Managing Sustainability / Coordinator (Austria ) , Ecologic Institute GEMEINNÜTZIGE GmbH ( Germany) , BIO Intelligence Service ( France ) , Luleå University of Technology, Department of Civil , Environmental and Natural Resources Engineering (Sweden ) , TECNOMA ( Spain ) (2013 – present) |
Mobility, the paradigm of European Citizens – The project is being conducted in eight countries (Bulgaria, Italy, Lithuania, Portugal, Romania , Serbia , Slovakia , Spain). Initiative is coordinated by Active Citizenship Network interface Italian European NGOs – Cittadinanzattiva – and with support of the Europe for Citizens Programme of the European Union; |
OPERATION HIPPOCRATES: E.U. Operation to develop and enlarge expertise in tackling the trade of fake medicine to the Internet. Coordinator: CODACONS; Partners: InfoCons; Wartotoju – Balsas – Lithuania; Instituto Europeo Per Lo Sviluppo Socio – Economico – ISES Italy. |
Information to the citizens of the European Union on litigations derived from civil contracts, parteneriat cu Asociación de usuarios de bancos, cajas y seguros, Spania; |
Organizatiile de consumatori si serviciile de interes general: evaluarea de catre cetateni a autoritatilor de reglementare, parteneriat cu Fondazione per la Cittadinanza Attiva, Italia; |
Dolceta – Developing On-Line Consumer Education Tools for Adults, parteneriat cu Universitatea Aurel Vlaicu, Arad; |
Monitoring and Evaluating the State of the Rights to European Active Citizenship, parteneriat cu Fondazione per la Cittadinanza Attiva, Italia; |
Comparative consumer information on financial services, parteneriat cu SOS – Consumers Defence Association of Czech Republic; |
Proiectul „Agenda Europa 2007-2008”, program cofinantat de catre Directoratul General al Sanatatii, Protectiei Consumatorilor si Mediului al Comisiei Europene. Scopul principalal Agendei este sa furnizeze informatii adolescentilor si sa le furnizeze educatie in materie desanatate, protectia consumatorilor si mediului; |
Proiectul european – Norme de etichetare a alcoolului în scopul protejării tinerilor – PROTECT (“Alcohol labelling policies to protect young people – PROTECT) alături de alte 5 ţări din Uniunea Europeană; |
Centrul de Informare Europe Direct – Rețea de informare care ofera acces la informaţii atat cu caracter general despre Uniunea Europeană cat si la servicii locale de informare oferite de acest centru. (2011 -2012) |
Politicile de etichetare a produselor alcoolice pentru a proteja tinerii – parteneriat cu: Protect-OIVO – CRIOC – Belgia, EUROCARE, Universitatea din Köln, Centrul de Excelență în Cercetare Aplicată, Institut National de Consum – Franța, Lituania Federația Națională de consum, Asociația Nationala pentru Protecția Consumatorilor din Ungaria (OFE Ungaria)) (2009-2010); |
CONSUMECO Cercetari complexe privind elaborarea unui model comportamental al consumatorului de produse agroalimentare ecologice in vederea stabilirii de noi metode si instrumente de marketing utile producatorilor romani pentru cresterea competitivitatii (2008 – 2011); |
OLAF /2012/ D5/082 EU funded projects law and administrative practices in the field of fraud prevention (2013) |
Bursa locurilor de practica – sistem integrat de orientare, consiliere in cariera, mentorat si stagii de practica pentru studenti – AMPOSDRU Fondul Social European, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Obiectul general consta in cresterea gradului de integrare a studentilor din domeniul de specializare marketing pe piata fortei de munca in concordanta cu calificarile si competentele dobandite in urma studiilor de licenta si/sau masterat. Dezvoltarea abilitatilor de munca pentru studentii aflati in situatia de tranzitie de la ciclul universitar la viata activa, prin activitati de informare si mentorat cu privire la integrarea profesionala, precum si activitati de practica in cadrul unor organizatii din tara (2014-2015); |
SYstem for Prevention and Combat Identity Theft HOME/2013/ISEC/FINEC/4000005234 – Obiectivul proiectului este crestearea gradului de informare a cetatenilor, schimbul de bune practici, promovarea de noi tehnologii care sa ajute autoritatile in lupta impotriva cazurilor de furt de identitate (2014 – prezent); |
POSDRU/168/6.1/S/145501 – ”SES – Să Evoluăm Sustenabil” – Ministerul Fondurilor Europene – Directia Nationala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Obiectivul general al proiectului il reprezinta crearea de noi servicii si oportunitati de(re)integrare socio-profesionala pentru 132 de persoane din grupuri vulnerabile, cu dificultati de integrare pe piata muncii. Obiectivul general va fi realizat prin infiintarea, dezvoltarea si promovarea a 11 structuri de economie sociala in cadrul a 4 regiuni (Bucuresti-Ilfov, Sud-Est, Centru si Sud-Muntenia), care vor oferi 75 noi locuri de munca, din care 50 vor fi ocupate de persoane din grupuri vulnerabile si prin calificare/perfectionare profesionala, consiliere si dezvoltare persoanala si alte activitati integrate menita sa sprijine grupul tinta (2014- prezent); |
Cursuri – Protectia Consumatorilor si Educatie Financiar Bancara
Aplicatii GRATUITE InfoCons
Pentru a venii în sprijinul consumatorilor, InfoCons a lansat GRATUIT o serie de instrumente utile tip aplicatii pentru telefoanele mobile:
InfoCons – coduri de bare: Aplicație gratuita disponibila pe telefoanele cu sisteme de operare Android sau iOS. Prin scanarea codului de bare a unui produs, aceasta îți oferă informațiile de pe etichetă, poți verifica aditivii alimentari din conținutul produsului și situația acestuia în comparație cu alte produse din aceeași categorie; |
SOS InfoCons – de utilizat în deplasările cu ocazia Sărbătorilor de Iarna și nu numai. Aplicația este gratuită, disponibilă pe telefoanele cu sisteme de operare Android sau iOS. Aceasta poate fi folosită oriunde în lume, în cazul în care întâmpini o problemă, cu un singur SMS către 3 numere predefinite se va transmite localizarea dvs.; |
SuperConsumatorul – Aplicație gratuită disponibilă pe telefoanele cu sisteme de operare Android sau iOS. De aici poți afla drepturile în calitate de consumator, modalitatea de a depune o sesizare și multe informații utile; |
InfoUtile – Aplicație gratuită disponibilă pe telefoanele cu sisteme de operare Android sau iOS. Aplicația pune la dispoziție numerele utile de pe teritoriul României, acestea putând fi apelate direct din aplicație fără a mai fi nevoie să salvăm numerele de telefon în agenda telefonului sau să le căutăm pe internet; |
În cazul în care călătorești în orice parte a lumii, InfoCons îți pune la dispoziție cu un simplu click informații utile pentru tara unde te deplasezi. Accesează: https://www.infocons.ro/ro/informatii-calatorii.html |
Teste Comparative
- Produse farmaceutice
- Produse farmaceutice pentru supt
- Pulbere pentru suspensie orala impotriva racelii
- Produse alimentare
- Guma de mestecat
- Vopsea de oua
- Produse BIO
- Paste fainoase
- Apa minerala
- Apa plata
- Batoane Nutritionale
- Băuturi energizante
- Băuturi racoritoare
- Bere
- Bere cu fructe
- Branză topită
- Chips-uri
- Ciocolată
- Conserve cu carne
- Conserve pate
- Crenvusti (Pui)
- Croissante
- Iaurt cu fructe
- Înghețată
- Lapte
- Maioneza
- Margarina
- Mezeluri
- Muștar
- Napolitane
- Parizer
- Pate vegetal la conserva
- Pate vegetal în membrană artificială
- Pâine
- Ceai
- Ingrijire personala
- Hârtie igienică
- Gel de dus (Barbati)
- Pasta de dinti
- Servetele Umede
- Electronice
- Telefoane mobile
- TV
- Camere foto digitale
- Auto
- Autovehicule
- Anvelope
- Servicii financiare
- Credite de consum
- Credite ipotecare
- Credite auto
- Carduri de credit
- Electrocasnice
- Storcatoare de fructe
- Aspiratoare
- Centre de calcat haine
- Statie de calcat
- Fier de calcat cu aburi
- Sisteme de calcat haine
- Masini de spalat
- Mașini de spalat vase
- Aparate de ras
- Casă, gradină, animale
- Mâncare pentru pisici
Lansarea primei televiziuni a societatii civile –TeleCons
In data de 15 Martie 2013 – Ziua Mondiala a Drepturilor Consumatorilor, InfoCons sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori a lansat un proiect de nisa, destinat consumatorilor din Romania in calitatea lor de cateteni europeni – TeleCons
SuperConsumatorul
Emisiune informativă despre drepturile cumpărătorilor în calitatea lor de consumatori, pentru ca aceștia să aibă o atitudine activă, să aibă acces la o informație corectă, transparentă, independentă, și astfel să devenim cu toții consumatori europeni care să-și cunoască cu adevărat drepturile și să ni le și revendicăm. Emisiunea a fost lansată in data de 24 Noiembrie 2014, in parteneriat cu TVR 1, si poate fi urmarita in fiecare Miercuri, de la ora 18:00.
Revista InfoCons
InfoCons, singura asociaţie de protecţia consumatorilor din România membră cu drepturi depline în Consumers International şi fondatoarea Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori din România, publică unica revistă independentă din România în domeniul protecţiei consumatorilor, protecţiei mediului şi testelor comparative – InfoCons, care oferă cititorilor săi 32 de pagini din experienţa specialiştilor din ţară şi străinătate. Principalul considerent care a stat la baza iniţiativei de a publica această revistă este necesitatea imperioasă de informare specializată în domeniu.
Această revistă vine să sprijine consumatorul în procesul decizional de achiziţie a unor bunuri sau servicii. Consumatorul poate alege în cunoştinţă de cauză, bazându-se pe expertise avizate din diferite domenii; Sunt realizate evaluări independente a unor clase de produse (ex.: telefoane mobile, imprimante, LCD-uri; etc.), teste comparative produse alimentare; pe baza unui set comun de caracteristici testate în cadrul unui laborator certificat, în condiţii stabile de testare.
Pentru fiecare produs se testează fiecare caracteristică din set de mai multe ori şi se evaluează performanţele acestuia, comparativ cu specificaţiile producătorilor şi cu celelalte produse din clasa respectivă; Datele obţinute sunt publicate în reţeaua internaţională I.C.R.T. (Internaţional Consumer Research & Testing) şi puse la dispoziţie organizaţiilor de consumatori din întreaga lume.
Reviste de acest gen sunt şi în: Belgia – Test Achats (www.test-achats.be); Franţa – 60 millions de Consommateurs (www.60millions-mag.com); Germania – Stiftung Warentest (www.test.de); Statele Unite ale Americii (www.consumerreports.org) etc.
De asemenea, revista cuprinde informaţii generale utile consumatorilor care călătoresc, care au nevoie de ajutor în interpretarea etichetării sau a caracteristicilor unor produse. Aceste informaţii sunt prezentate într-un mod simplu şi accesibil tuturor cititorilor, InfoCons nefiind o revistă tehnică sau destinată unui target de nişă. Este publicată lunar, atât în format prinţ cât şi în format on-line (www.teste-comparative.ro). Această revistă nu conţine publicitate şi nu promovează interese politice, entice sau de altă natură în afară de cele de educare şi informarea consumatorilor, a agenţilor economici şi a instituţiilor publice ce se află în slujba cetăţeanului.
Ziarul InfoCons
Singurul ziar independemt, tiparit lunar, avand 8 pagini, ziar ce nu va contine publicitate, nu va promova interese politice, etnice sau de alta natura in afara de cele de educare si informare a cetatenilor din Romania, a agentilor economici si a institutiilor publice ce se afla in slujba cetatenilor.
Alte publicatii de specialitate
Din dorinţa de a pune la dispoziţia consumatorilor o gamă cât mai variată de informaţii cu privire la drepturile şi obligaţiile acestora, au luat naştere următoarele publicaţii de specialitate:
- Protecţia consumatorilor şi concurenta pe piaţa din perspectiva SOCIETĂŢII CIVILE;
- Protecţia consumatorilor şi concurenta pe piaţă;
- Ghid Legislativ in domeniul Financiar Bancar
- Manual participantului – Educație Financiar Bancară
- Manualul participantului – Curs Vocationa in domeniul Protectiei Consumatorilor
Canale Media
Canal Youtube:
Pagini Facebook:
- https://www.facebook.com/InfoCons
- https://www.facebook.com/SuperConsumatorul
- https://www.facebook.com/sos.infocons
- https://www.facebook.com/furtdeidentitate/
- https://www.facebook.com/resursadesanatate/
Centre de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor – 0219615*
Info Utile – Stiati ca…
Parteneriate incheiate la nivel national
Asociatii de consumatori partenere:
- Asociatia Romana pentru Siguranta Produselor Alimentare si Cosmetice
- Liga pentru Protectia Consumatorului
- Asociatia Protectia Consumatorului “Calitas”
- Federatia “Milcovia” a Protectiei Consumatorului
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor “Ocaua lui Cuza”
- Asociatia de Lupta Impotriva Contrafacerilor
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor 1990
- Centrul pentru Consultanta, Consiliere, Informare, Teste Comparative, Studii si Cercetari in domeniul Consumului
- Asociatia Consumatorilor “Un Om prevenit Face cat Doi”
- Asociatia pentru Apararea Drepturilor si Intereselor Legitime ale Consumatorilor
- Federatia Asociatiilor pentru Apararea Drepturilor Legitime ale Consumatorilor
- Federatia Asociatiilor de Consumatori
- Federatia Asociatiilor si Fundatiilor
- Federatia Pentru Promovarea Produselor si Serviciilor de Marca si Lupta Anticontrafacere
- A.P.C. “Info – Scut”
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor Turda
- Federatia Judeteana a Asociatiilor pentru Protectia Consumatorilor – Bihor
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor Pitesti
- Federatia “Argesul” a Asociatiilor pentru Protectia Consumatorilor
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor Oradea
- Asociatia Consumatorilor din Romania – ASCOR
- Asociatia Oraseneasca pentru Protectia Consumatorilor, Dolj
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor “UniversCons”, Buzau
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor Arad
- Federatia Judeteana a Asociatiilor pentru Protectia Consumatorilor, Dambovita
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor “Speranta”, Husi
- Asociatia “Prot – Cons Eurostandard”, Braila
- Asociatia pentru Protectia Consumatorilor si Mediului “Cactus”, Tulcea
Institute ale Academiei Romane, Organizatii de Cercetare, Laboratoare, Institutii de Invatamant:
- Academia de Studii Economice din Bucuresti
- Universitatea Transilvania din Brasov
- Universitatea Financiar Bancara Bucuresti
- Universitatea Titu Maiorescu
- Centrul de Cercetari Financiare si Monetare “Victor Slavescu”
- Institutul Roman pentru Educatie si Calitate Europeana – IRECE
- Institutul National pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii
- Institutul de Sociologie “Dimitrie Gusti”
- Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii
- Institutul de Economie Mondiala “Costin Murgescu”
- Institutul de Prognoza Economica
- Institutul de Cercetari Juridice
- Institutul de Bioresurse Alimentare
- Centrul de Economia Industriei si Serviciilor
- Institutul National al Lemnului
- Laborex 2000
- Larex International
- Institutul National pentru Studii de Opinie si Marketing – INSOMAR
- CERTIND – Organism de Certificare
- Institutul de Cercetari pentru Instrumentatie Analitica
- Laboratorul Chimic Dr. Wessling
- Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industriala – Bucuresti – ECOIND
- Laboratorul Central
- Laborator central CCF
- Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii – S.R.A.C.
- Scoala nr. 1 Pantelimon
Organizatii neguvernamentale, patronate, sindicate:
- Uninunea Ziaristilor Profesionali din Romania
- Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT)
- Societatea Romana de Pneumologie
- Colegiul Medicilor din Romania
- Patronatul Detectivilor Particulari din Romania
- Patronatul Serviciilor de Securitate
- Forumul Clasei de Mijloc si al Intreprinderilor Mici si Mijlocii
- Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti – C.C.I.R.B.
- Teatrul Tineretului “Metropolis”
- Institutul de Economie Nationala
- Institutul de Economie Agrara
- Societatea Inginerilor din Domeniul Gazelor Naturale Sibiu
- Federatia Patronala a Industriei Usoare – FEPAIUS
- Fundatia pentru Dezvoltarea Serviciilor Mutualiste de Sanatate din Romania
- CNS “Cartel Alfa”
- C.N.S.L.R. Fratia
- Confederatia Sindicatelor Democratice din Romania – CSDR
- Confederatia Sindicala Meridian
- Federatia Univers
- Federatia Sindicatelor din Telecomunicatii
- Societatea Romana de Economie – SOREC
- Uniunea Generala a Industriasilor din Romania
- Liga Asociatiilor de Proprietari – Habitat (L.A.P.H.)
- Asociatia Romana a Apei – Bucuresti
- Fundatia Academica “Idei si Fapte pentru anii 2000″
- Federatia Sindicatelor din Constructii de Masini
- Fundatia PRO VISEU
- Uniunea Studentilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti
- Uniunea Studentilor din Romania
- Asociatia Studentilor din Facultatea de Limbi si Literaturi Straine
- Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania – C.E.C.C.A.R.
- Asociatia Nationala a Cadrelor in Rezerva si Retragere din Ministerul Administratiei si Internelor – Bucuresti
- Asociatia pentru Recuperarea Copiilor cu Autism din Romania – ARCAR
- Uniunea Generala a Industriasilor din Romania – UGIR 1903
- Organizatia patronala a industriei alcoolului si bauturilor alcoolice din Romania – GARANT
- Asociatia de Standardizare din Romania
- Patronatul Bijutierilor din Romania
- Federatia Sindicatelor Libere din Chimie Petrochimie
- Fundatia Romana pentru Jurnalism
- Societatea Astronomica Romana de Meteori – SARM
- Asociatia Youth Hostel Romania
- Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatii
- Asociatia de Acreditare din Romania – RENAR
- Centrul de Economia Industriei si Serviciilor
- Asociatia “Baschet Club Steaua Bucuresti”
- Fundatia CRIMM
- Asociatia “Totul pentru viata”
- Asociatia Mutuala Romania Franta “Louis Pasteur”
- Asociatia Ospetia din Romania – traditie si evolutie
- Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala – Universitatea din Bucuresti
- Asociatia Profesionistilor din Industria Pardoselilor din Lemn
- Liga Dreptatii Impotriva Abuzurilor si Coruptiei din Romania
- Grupul de presa “Economistul”
- Asociatia pentru Siguranta Comunitara si Antidrog Romania
- Federatia Patronala Romana din Industria Alimentara –ROMALIMENTA
- Institutul de Management si Dezvoltare Rurala
- Asociatia de Geopolitica “Ion Conea” – Revista GeoPolitica
- Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui – APRIL
- Societatea Civilă Profesională de Mediatori „Lakatos, Ogrezeanu-Ghica, Bucur şi Asociaţii”
- Asociatia “ECOTIC”
- Asociatia Brokerilor Imobiliari
- Societatea Romana de Radiodifuziune
- Asociatia pentru Promovarea Istoriei Romaniei
- Asociatia “Arta nu musca”
- Asociatia “PENTRU O VIATA SANATOASA
- Asociatia pentru Dezvoltare Durabila in Educatie
Organizatii internationale:
- The European Consumer Voice In Standardisation (ANEC)
- International Consumer Research & Testing (ICRT)
- European Sustainable Development Network (ESDN)
- The European Telecommunications Standards Institute (ETSI)
- Centrul Naţional pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal al Republicii Moldova
- Austrian Institute For Applied Telecommunications (OIAT)
- L’Institut National de la Consommation
- EAEA – European Association for Education of Adults – Belgia
- East Central European Scholarship Program – Georgetown University
- Fundatia “European Training Centre”
- Generation Europe Foundation
- Association of Slovak Consumers
- Assoutenti
- Ambasada Republicii Slovace in Romania
- Association of Services Users
Institutii ale statului:
- Banca Nationala a Romaniei
- Jandarmeria Romana
- Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU)
- Secretariatul General al Guvernului
- Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale
- Primaria Municipiului Bucuresti
- Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti
- Societatea Nationala a Apelor Minerale
- Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
- Ministerul Educatiei Nationale
- Ministerul Afacerilor Externe – Departamenul Consular
- Centrul Cultural Casa Artelor Sector 3 Bucuresti
- Inspectoratul General al Politiei Romane – Institutul pentru Cercetarea si Prevenirea Criminalitatii
- Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane
- Institutul National de Sanatate Publica
- Oficiul Roman pentru Imigrari din cadrul Ministerului Internelor si Reformei Administrative
- Politia Comunitara a Sectorului 2 Bucuresti
- Agentia Nationala pentru Protectia Mediului
- Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor
- Centrul de Sanatate Publica
- Directia de Sanatate Publica Bucuresti
- Agentia de Protectia Mediului
- Administratia Patriarhala
- Institutia Prefectului Neamt
- Consiliul Concurentei
- Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti
- Inspectoratul Scolar Judetean Targu Mures
- Inspectoratul Scolar Judetean Dambovita
- Centrul de Sanatate Publica
- Centrul de Mediu si Sanatate Cluj
- Inspectoratul Scolar Judetean Timis
- Biblioteca Municipala “Teodor Murasanu”
- Primaria Ibanesti
- Institutia Prefectului Judetului Vrancea
- Primaria Dorna Candrenilor
- Agentia Nationala Antidrog
- Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
- Biblioteca Nationala a Romaniei
- Romexpo
- Biblioteca Centrala Universitara “Carol I” Bucuresti
- Institutia Prefectului Judetului Mehedinti
- Primaria Municipiului Reghin
Ambasadori InfoCons
Domnul | |
Domnul | |
Domnul | |
Doamna | |
Domnul | |
Doamna | |
Doamna | |
Doamna | |
Doamna | |
Domnul | |
Doamna | |
Doamna |
Mulțumim tuturor colegilor, colaboratorilor, partenerilor, membrilor simpatizanți și tuturor celor care, cu gândul sau cu fapta, au fost alături de proiectul InfoCons în toți acești ani! – Testimoniale