Am învaţat în ultimii ani, odată cu democraţia, ce înseamnă să ai nu numai obligaţii (cum, din păcate, am fost obişnuiţi până în '89), dar şi drepturi. şi, mai ales, ce înseamnă să iei atitudine, să nu accepţi, să nu ‘ laşi de la tine’, atunci când aceste drepturi sunt încălcate. Sau, atunci când lucrurile sau serviciile pentru care tu plăteşti nu sunt corecte în raport cu preţul plătit. E tot un exerciţiu democratic. Cred că dacă fiecare dintre noi am reacţiona just şi promt în faţa unei inechităţi, sigur, fără răutăţi ascunse sau exagerări vindicative, lucrurile ar merge ceva mai bine în ţara noastră.

Medeea Marinescu

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal