Viziunea Mastercard este de a conecta consumatorii cu cele mai rapide, simple şi sigure metode de plată şi, totodată, de a-i informa constant despre multiplele beneficii ale plăţilor electronice. Obiectivul Mastercard este de a sustine ferm dezvoltarea pieţei serviciilor financiare din Romania către o piaţă cu adevărat europeană, unde este normal să plateşti cu cardul.

Mastercard îşi propune să diversifice ecosistemul de metode de plată, aflate la dispoziția românilor, oferindu-le cât mai multă flexibilitate și sporind gradul de educaţie financiară din România, pentru ca oamenii să aibă acces la servicii financiare, dar şi să stăpânească cunoştinţele necesare pentru luarea unor decizii financiare în mod responsabil.

Cosmin Vladimirescu, General Manager MasterCard

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal