Din punctul meu de vedere, conceptul de consumator trebuie privit ca pe o interdependență între semeni, dimensiunea este una de tip social. Oamenii au calitatea de consumator, iar cea mai bună protecție este în primul rând cea individuală, prin însușirea legilor care reglementează acest lucru.

Statul este obligat sa asigure protecție cetățenilor în această calitate, printr-o bună informare, completă, despre tot ceea ce ține de produse și servicii și mă bucur să văd ca își face bine treaba prin instituții precum INFOCONS sau ANPC. E foarte important acest lucru. Indiferent de domeniul în care activăm, oamenii sunt cei care contează și, odată cu ei, nevoile și drepturile pe care le au. Trebuie să ne cunoaștem îndatoririle, dar să și știm că putem fi apărați atunci când dreptatea e de partea noastră și aici intervine protecția consumatorului.

Vreau să urez tuturor consumatorilor în loc de tradiționalul `La mulți ani`, inovativul `La cât mai multe informații despre drepturile voastre, dragi consumatori!`

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal