Furnizarea serviciului de telefonie poate fi suspendată pe parcursul derulării contractului.
La cererea ta
Unii furnizori le oferă clienților lor posibilitatea de a solicita suspendarea serviciului pentru o perioadă limitată.
Posibilitatea de a solicita suspendarea temporară a serviciului și condițiile realizării acesteia trebuie sa fie specificate în contractul pe care l-ai încheiat cu furnizorul tău. Dacă ești interesat de această facilitate, verifică unde și cum trebuie să depui cererea, care este perioada maximă pentru care poți solicita
suspendarea furnizării serviciului, dacă această perioadă va prelungi proporțional durata contractuală inițială, în ce condiții se realizează reconectarea, dacă se percep taxe pentru reconectare etc.
Din inițiativa furnizorului
În anumite situații, precizate în contract, furnizorul poate decide să îți suspende furnizarea serviciului. De regulă, suspendarea serviciului poate fi cauzată de neplata facturilor în termenul indicat în contract, de existența unui risc asupra securității rețelei sau de nerespectarea altor obligații contractuale. Contractul trebuie sa conțină cel puțin următoarele informații referitoare la suspendare: în ce cazuri poate fi suspendată furnizarea serviciilor, eventualele consecințe ale suspendării asupra celorlalte drepturi și obligații contractuale, precum și în ce condiții se poate relua furnizarea serviciului (de exemplu, după plata la zi a facturilor și a unei taxe de reconectare).
Sursa: A.N.C.O.M.

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal