„Protecția consumatorilor este una dintre pietrele de temelie ale dezvoltării economice. Pe de-o parte, pentru că este despre un drept al fiecărui cetățean într-o piață liberă. Pe de altă parte, pentru că este despre credibilitatea tranzacțiilor între părți, fără de care nu putem discuta despre un capitalism funcțional.
România a demonstrat, prin cadrul de reglementare setat încă din 1992, că acordă importanța cuvenită protecției consumatorilor, dar și că poate deschide această cale, în premieră, pentru întreaga regiune. Pentru noi, cei din arena publică, aceasta este o sursă de inspirație despre viziune, curaj și impact asumat. Avem datoria să o multiplicăm.
Privind în viitor, noile tehnologii înseamnă noi provocări pentru protecția consumatorilor – inclusiv în mediul online – dar înseamnă și oportunități fără precedent. Instrumentele noi sunt tot atâtea șanse de a asigura protecția consumatorilor mai bine și cu resurse mai puține.”
-Sebastian-Ioan BURDUJA,
Ministrul cercetării, inovării și digitalizării