Reprezentantul InfoCons Protecția Consumatorului participă la întâlnirea online organizată de ANEC
Astăzi, reprezentantul InfoCons participă la întâlnirea online organizată de ANEC privind Vulnerabilitățile Consumatorilor și Standardele din Actul privind Inteligența Artificială – Îmbunătățește inteligența artificială produsele și serviciile sau generează noi riscuri care ar putea afecta consumatorii?
Seminarul online, adresat consumatorilor și organizațiilor societății civile, va analiza modul în care inteligența artificială transformă relația dintre consumatori și organizațiile care le oferă produse și servicii.
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – InfoCons Protecția Consumatorilor te informează despre riscurile acoperite de asigurarea de viață
Împreună cu invitatul nostru, Malcolm Fisk, profesor în domeniul Îmbătrânirii și Parcursului de Viață la Universitatea Central Lancashire și expert ANEC în cadrul CEN-CENELEC-JTC21 (WG1), întâlnirea va aborda modul în care inteligența artificială poate influența:
• Alegerile, drepturile și libertățile consumatorilor
• Factorii care cresc sau reduc vulnerabilitatea
• Nivelul de control și transparență la care consumatorii se pot aștepta
• Măsura în care companiile pot exploata aceste vulnerabilități sau, dimpotrivă, pot proteja consumatorii
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – InfoCons protecția consumatorilor de gaze naturale : Neinformarea şi dezinformarea consumatorului, îl face pe acesta să nu fie proactiv
Sesiunea va prezenta cerințele Actului privind Inteligența Artificială pentru organizații, inclusiv obligațiile lor legale față de consumatorii vulnerabili și așteptările mai largi privind o practică etică și responsabilă.
Un alt subiect de discuție va fi măsura în care Actul privind Inteligența Artificială poate aborda riscurile emergente și impactul viitoarelor standarde AI asupra vieții de zi cu zi a consumatorilor cei mai expuși.
Semnătura: Departamentul InfoCons de Comunicare




