Anularea zborurilor – Drepturile pasagerilor

Drepturile pasagerilor în ceea ce privește transportul aerian, așa cum sunt prevăzute pe teritoriul Uniunii Europene, se aplică:

  • În cazul în care zborul este efectuat pe teritoriul UE (indiferent dacă acesta este operat de o companie aeriană din UE sau din afara UE);
  • În cazul în care aterizați pe un aeroport din UE, venind însă din afara Uniunii, iar cursa este operată de o companie aeriană din UE;
  • În cazul în care decolați de pe un aeroport din Uniunea Europeană către o țară din afara acesteia, indiferent dacă zborul este operat de o companie aeriană din cadrul UE sau din afara acesteia;
  • În cazul în care nu ați primit încă anumite compensații (despăgubiri, redirecționare, asistență din partea companiei aeriene) pentru probleme legate de zbor în baza legislației unei țări din afara Uniunii Europene

Citeste mai multe AICI.

Zbor anulat InfoCons Protectia Consumatorilor