InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna Mai 2020.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:

  • Achizitii online- 9.93%
  • Practici comerciale- 9.93%
  • Utilitati – 9.93%
  • Servicii Turism- 9.22%
  • Garantii – 7.80%
  • Servicii bancare – 7.80%
  • Servicii postale si de curierat – 7.80%
  • Telecomunicatii – 7.80%
  • Produse alimentare – 4.26%
  • Servicii medicale – 4.26%
  • Servicii nebancare – 4.26%
  • Produse nealimentare – 3.55%
  • Pandemie-Covid19 – 2.84%
  • Servicii publice – 2.84%
  • Asigurari- 1.42%
  • Asociatia de proprietari – 1.42%
  • Furt- 1.42%
  • Jocuri de noroc – 1.42%
  • Auto – 0.71%
  • Protectia mediului- 0.71%
  • Transport- 0.71%

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal