InfoCons vă prezintă situația reclamațiilor pentru luna Iulie 2020.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum în aceasta luna este constituit din următoarele domenii:

Practici comerciale

25.53 %

Servicii Turism

20.57 %

Achizitii online

19.15 %

Utilitati

16.31 %

Garantii

13.48 %

Telecomunicatii

8.51 %

Pandemie-Covid19

7.09 %

Produse alimentare

7.09 %

Servicii bancare

7.09 %

Servicii postale si de curierat

4.96 %

Produse nealimentare

4.26 %

Servicii nebancare

2.84 %

Asigurari

2.13 %

Auto

2.13 %

Servicii medicale

2.13 %

Transport

2.13 %

Servicii ingrijire personala

2.13 %

Asociatia de proprietari

1.42 %

Protectia mediului

1.42 %

Imobiliare

0.71 %

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal