Situatie reclamatii saptamana 31 august – 06 septembrie 2015

Pentru ca este inceput de saptamana, Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor pentru saptamana 31 august – 06 septembrie 2015.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum din saptamana 31 august – 06 septembrie 2015 este format din:

  • Credite si carduri de credit – 17%
  • Furnizori de energie – 9%
  • Autovehicule vechi – 8%
  • Servicii de telefonie mobila – 8%
  • Produse de ingrijire – 8%
  • Carne si produse din carne -8%
  • Electrocasnice mari – 8%
  • Asigurari auto – 8%
  • Electrocasnice mici – 8%
  • Altele – 17%

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal