Situatie reclamatii inregistrare la InfoCons in saptamana 3-9 august 2015

Pentru ca este inceput de saptamana, InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor pentru saptamana 3-9 august 2015.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum din saptamana 3-9 august 2015 este format din:

Servicii de telefonie mobila : 19%

Pachete de vacanta : 18%

Servicii de ingrijire : 18%

Fructe si legume : 9%

Haine, Incaltaminte si accesorii : 9%

Servicii postale : 9%

Altele : 9%

Electrocasnice mari : 9%

Situatie reclamatii saptamana 03- 09 august 2015

InfoCons – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

Fii INFORMAT! IA ATITUDINE – 0219615

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal