Sfaturi utile privind achiziția serviciilor de telefonie,internet sau televiziune de Black Friday

Operatorii de telefonie, internet sau televiziune lansează cu ocazia Black Friday diverse oferte promoționale, însă este important ca utilizatorii să se informeze temeinic înainte de a se decide asupra unei oferte de acest tip. Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) le spune utilizatorilor la ce să fie atenți, astfel încât să aleagă oferta telecom care corespunde cel mai bine nevoilor lor de comunicare și consum.
Atunci când decid să achiziționeze la oferte de Black Friday abonamente pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune care pot include, de exemplu, echipamente precum smartphone, tabletă sau televizor cu o reducere substanțială, ar fi bine ca utilizatorii să verifice următoarele lucruri:
  • costul lunar al abonamentului care facilitează achiziționarea echipamentelor la prețuri reduse sau gratuite
  • intervalul exact în care ar urma să beneficieze de eventuale reduceri ale costului lunar al abonamentului
  • dacă serviciul este disponibil în zona lor de reședință
  • tarifele: valoarea abonamentului lunar, dacă aceasta este disponibilă doar pentru un serviciu sau pentru un pachet de servicii, tariful pentru utilizarea/închirierea unor echipamente adiţionale (dacă este cazul)
  • perioada minimă contractuală, adică acel interval de timp în care utilizatorul nu poate renunța la contract fără a plăti taxe de reziliere anticipată – perioadă limitată legal la 12 sau 24 de luni pentru contractele telecom

Sursa: ANCOM

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal