Sute de minute în rețea, sute de SMS-uri în rețea, minute naționale incluse sau tarife preferențiale pentru anumite destinații. Ce ar trebui să alegi? Acea ofertă care se potrivește cel mai bine nevoilor tale.

Înainte de a te decide asupra unei oferte sau asupra unui furnizor de telefonie, informează-te despre următoarele lucruri:

  • dacă serviciul este disponibil în zona ta, în cazul telefoniei fixe;
  • gradul de acoperire, în cazul telefoniei mobile; Notă! ANCOM a pus la dispoziția utilizatorilor www.aisemnal.ro, o platformă informatică care arată acoperirea și nivelul de semnal mobil pe întreg teritoriul României, rezultate în urma măsurătorilor efectuate de Autoritate. Poți opta la început pentru o cartelă preplătită pentru a verifica acoperirea și calitatea serviciului.
  • tarifele: tariful de conectare/instalare, tariful abonamentului lunar și dacă acesta este condiționat de achiziționarea unui pachet de servicii, tariful pentru utilizarea/închirierea unor echipamente adiționale (dacă este cazul), tarifele în roaming/ tarife pentru apeluri internaționale (dacă este cazul);
  • resursele incluse lunar – câte minute/SMS-uri ai incluse în abonamentul/creditul/extraopțiunea aleasă, în ce rețele le poți folosi, în ce ordine le vei consuma și ce tarife ai după consumarea minutelor/SMS-urilor incluse etc;
  • termenul de instalare/activare a serviciului;
  • cum poți anunța o defecțiune și în ce termen se remediază;
  • la ce despăgubiri ai dreptul dacă furnizorul nu respectă anumite clauze contractuale;
  • perioada minimă pentru care te angajezi să păstrezi contractul;
  • taxele pe care ar trebui să le plătești dacă renunți la contract înainte de termen;
  • dacă telefonul pe care îl achiziționezi împreună cu serviciul este codat în rețeaua operatorului respectiv.

Pentru a găsi oferta adecvată nevoilor tale de comunicare, accesează www.veritel.ro. Poți afla informații despre ofertele de telefonie și din magazinele sau de pe paginile de internet ale furnizorilor.

Sursa:ANCOM

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal