Sute de minute în retea, sute de SMS-uri în retea, minute nationale incluse sau tarife preferentiale pentru anumite destinatii. Ce ar trebui sa alegi? Acea oferta care corespunde cel mai bine nevoilor tale.
Înainte de a te decide asupra unei oferte sau asupra unui furnizor de telefonie, informeaza-te despre urmatoarele lucruri:
SuperConsumatorul testeaza sortimentele de paine de pe piata
-
daca serviciul este disponibil în zona ta, în cazul telefoniei fixe;
-
gradul de acoperire, în cazul telefoniei mobile; Nota! Poti obtine aceasta informatie direct din magazinele/casieriile furnizorului sau consultând hartile de acoperire disponibile pe site-ul acestuia. Ia în calcul ca hartile reflecta acoperirea din exteriorul cladirilor si valorile sunt orientative, nefiind garantate. Poti opta la început pentru o cartela preplatita pentru a verifica acoperirea si calitatea serviciului.
-
tarifele: tariful de conectare/instalare, tariful abonamentului lunar si daca acesta este conditionat de achizitionarea unui pachet de servicii, tariful pentru utilizarea/închirierea unor echipamente aditionale (daca este cazul), tarifele în roaming/ tarife pentru apeluri internationale;
-
câte minute/SMS-uri include abonamentul/creditul/extraoptiunea, în ce retele le poti folosi, în ce ordine le vei consuma si ce tarife ai dupa consumarea minutelor/SMS-urilor incluse;
-
termenul de instalare/activare a serviciului;
Care sunt cantitățile de glucide și zaharuri din energizante?
-
cum poti anunta o defectiune si în ce termen se remediaza;
-
la ce despagubiri ai dreptul daca furnizorul nu respecta anumite clauze contractuale;
-
perioada minima pentru care te angajezi sa nu renunti la contract;
-
taxele pe care ar trebui sa le platesti daca renunti la contract înainte de termen;
Atenție la ofertele de telefonie și date mobile fără roaming!
-
daca telefonul pe care îl achizitionezi împreuna cu serviciul este codat în retea.
Pentru a gasi oferta cea mai potrivita nevoilor tale de comunicare, acceseaza www.veritel.ro. Poti afla informatii despre ofertele de telefonie si din magazinele sau de pe paginile de internet ale furnizorilor.
Sursa: ANCOM
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel – 021.9615 sau *9615
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro