Serviciile Postale – Ce tip de serviciu poştal aleg

Cea mai bună ofertă de servicii poştale este cea care răspunde cel mai bine necesităţilor tale. De aceea, trebuie să ştii câteva lucruri despre serviciile poştale pentru a decide care este cel mai potrivit pentru tine.

Astfel, dacă este important pentru tine să ai dovada predării trimiterii poştale este indicat să optezi pentru:

  • serviciul confirmare primire, şi vei primi în acest caz dovada predării trimiterii poștale, confirmată în scris de destinatar;
  • serviciul de trimitere recomandată, şi vei primi, în urma formulării unei cereri către furnizorul de servicii poştale, dovada faptului că a livrat trimiterea poştală respectivă.

Citește și:

Sfaturi utile pentru folosirea corectă a frigiderului

Dacă, în plus, vrei să asiguri o trimitere împotriva riscurilor de pierdere, furt, distrugere totală sau parţială ori deteriorare a acesteia ar fi bine să alegi serviciul de trimitere cu valoare declarată. Mai mult, dacă te interesează ca livrarea trimiterii să se realizeze într-un timp mai scurt, poţi apela la serviciul Express. Există şi servicii care îţi permit să schimbi destinatarul sau adresa înscrise pe trimiterea poştală după ce ai trimis-o (serviciul Schimbare destinaţie) sau să hotărăşti tu în ce condiţii se va face livrarea unei trimiteri poştale (serviciul Livrare specială).

De asemenea, poţi trimite bani unei alte persoane prin mandat poştal şi poţi achiziţiona sau vinde bunuri a căror contravaloare va fi achitată prin intermediul unui furnizor poştal, apelând la serviciul de trimitere contra ramburs.

Pentru a obţine o listă cu furnizorii care prestează un anumit tip de serviciu accesează Lista furnizorilor poștali autorizaţi → alege județul din care urmează să expediezi trimiterea poştală → selectează opțiunea `Filtrează` → selectează opţiunea `Filtrare avansată` → bifează tipul de serviciu care te interesează.

Sursa: A.N.C.O.M.

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal