Din studiile efectuate asupra reclamatiilor înregistrate de către A.N.P.C.P.P.S. Romania, în perioada 01 septembrie – 31 septembrie 2011 s-au înregistrat 81 de reclamatii dintre care:

–  Telefonie fixa/mobilă/TV prin cablu/ digitală – 26 %

–  Furnizori de utilitati – 9 %

–  Bănci/Instituţii nebancare –  5 %

–  Auto/Transport –  6 %

–  Turism/Servicii hoteliere/Linii aeriene – 2 %

–  Retail – 28 %

–  Alimente –  5 %

–  Autorităţi ale Administraţiei Publice/ Instituţii Publice – 2 %

–  Servicii – 17 %

asd

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal