Puteti apela 021/9615 pentru a beneficia de Solutionare Alternativa a Disputelor in domeniul financiar bancar, cu titlu gratuit – un proiect initiat de InfoCons in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei

Puteti apela 021/9615 pentru a beneficia de Solutionare Alternativa  a Disputelor in domeniul financiar bancar, cu titlu gratuit – un proiect initiat de InfoCons in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei

In acord cu legislatia europeana privind  Solutionarea Alternativa a Disputelor in materia litigiilor de consum si pentru a veni in intampinarea consumatorilor din domeniul financiar – bancar, InfoCons – InfoCons, in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei a initiat, inca din data de 15 martie 2013 -Ziua Mondiala a Drepturilor Consumatorilor, cu ocazia Conferintei organizate in incinta Bancii Nationale a Romaniei – sala de conferinte Mitita Constantinescu, Campania Nationala de Educare si Informare a Consumatorilor in Domeniul Financiar – Bancar.

Campania are ca obiectiv cresterea gradului de informare, educare si constientizare a consumatorilor in raport cu institutiile financiare bancare si nebancare, cu ajutorul Centrelor de Consiliere si Consultanta infiintate de A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons. Prin intermediul acestora, in acord cu noile prevederi legislative europene, A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons vine in intampinarea consumatorilor care incearca gasirea unei solutii amiabile in cazul diferendelor existente intre acestia si banca.

            In acord cu realizarea unei Solutionari Alternative a Disputelor din domeniul financiar-bancar, la data de 19 septembrie 2013 a fost lansat de catre InfoCons  Centrul National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar ce are sediul in Institutul Bancar Roman – str.Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucuresti.

Proiectul este initiat de InfoCons – InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, in parteneriat cu  Banca Nationala a Romaniei.

In  cadrul Proiectului, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare  in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si banci.

            Totodata, Centrul National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar ofera cetatenilor informatiile necesare cu privire la caracteristicile produselor financiare pe care acestia doresc sa le achizitioneze, pasii pe care trebuie sa ii urmeze in vederea solutionarii pe cale amiabila a disputelor ivite intre acestia si institutiile financiar-bancare si consultanta necesara rezolvarii problemelor existente, toate acestea cu titlu gratuit.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal