Protectia-Consumatorilor.ro-o9atitudine! Afla totul despre PHISHING

Exemple se cere CNP, Contul Cardului Primiţi un e-mail, fără să-l fi solicitat în prealabil, care pretinde că provine de la o companie cunoscuta. De fapt, se realizeaza o pagina de web falsa si printr-un mail credibil sunteti redirectionati spre aceasta. Trebuie sa tineti cont de faptul ca organizatiile nu trimit niciodata astfel de mesaje, care solicita informatii personale.

Conform unui studiu Kaspersky Lab, in iunie 2011, Pay Pal este tinta atacurilor de phishing (44,73% din atacuri), urmat de eBay cu 9,54%. Dezvoltarea retelelor sociale a atras si phising-ul. Atacurile catre Facebook a crescut cu 4% fata de 2010.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal