Campanie de educare şi informare a consumatorilor cu privire la drepturile şi obligaţiile pe care le au.
Zece principii fundamentale:
- Cumpără ce doreşti, de unde doreşti;
- Dacă nu funcţionează, returnează-l;
- Standarde ridicate pentru alimente şi bunuri destinate consumatorilor;
- Ştii ce mănânci?
- Contractele trebuie să fie corecte pentru consumatori;
- Uneori, consumatorii se pot răzgândi;
- Este mai uşor să compari preţurile;
- Consumatorii nu trebuie să fie induşi în eroare;
- Protecţie în timpul vacanţelor;
- Soluţionarea eficientă a litigiilor transfrontaliere.
Locații Diseminare Materiale: Descarcă lista în format PDF
InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 021 9615!*
*Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom