Unde poti face o reclamatie ANPC în județul București ?
Dacă întâmpini probleme cu un produs sau serviciu în județul București , ai posibilitatea de a face o reclamație la: Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor București
Date de contact si adresa ANPC, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Sector 1 ?
- Adresa : Strada Călușei nr.7, Cladirea Edwards,etaj.3, sector 2;
- Email: secretariat.sector1@anpc.ro
Date de contact si adresa ANPC, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Sector 2 ?
- Adresa : Strada Călușei nr.7, Cladirea Edwards,etaj.3, sector 2
- Email : secretariat.sector2@anpc.ro
Date de contact si adresa ANPC, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Sector 3 ?
- Adresa: Sos. Vitan-Barzesti nr. 11 B, sector 4
- Email: secretariat.sector3@anpc.ro
Date de contact si adresa ANPC, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Sector 4 ?
- Adresa : Sos. Vitan-Barzesti nr. 11 B, sector 4;
- Email : secretariat.sector4@anpc.ro
Date de contact si adresa ANPC, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Sector 5 ?
- Adresa : Bulevardul Iuliu Maniu nr.7, intrarea B, etaj 3, sector 6;
- Email : secretariat.sector5@anpc.ro;
Date de contact si adresa ANPC, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Sector 6 ?
- Adresa : Bulevardul Iuliu Maniu nr.7, intrarea B, etaj 3, sector 6;
- Email : secretariat.sector6@anpc.ro
Sau adresează-te organizațiilor de protectia consumatorilor, ori direct la noi prin intermediul secțiunii „Contul Meu” pe care o regăsești pe prima pagina a site-ului nostru, în partea dreaptă-sus.
Cum poti face o reclamatie la ANPC București ?
Pentru a face o reclamatie în judetul București la Protectia Consumatorilor, trebuie să completezi în prealabil un formular cu următoarele informații:
- Datele tale pentru a putea fi contactat ulterior:
- Nume și Prenume
- Adresa de e-mail
- Număr de telefon
- Adresă
- Datele de identificare ale comerciantului:
- Operator Economic;
- CUI;
- Adresa Punct de Lucru (Strada și Numărul);
- Județ Operator Economic;
- Data Achiziționăriiț
- Modalitatea Cumpărării (Direct, Online);
- Birou de Reclamații:
- Produse și Servicii Alimentare;
- Bunuri Nealimentare;
- Prestări Servicii;
- Produse si Servicii Financiar Bancare;
- Birou Control și Supraveghere Alimentație Publică.
- Dovada Adresării Operatorului Economic
- În această sectiune trebuie sa completezi sau să atasezi raspunsul operatorului economic cu privire la problema pe care ai intampinat-o cu produsul sau serviciul achizitionat.
- Detalii cu privire la aspectele reclamate
- În această secțiune poți complete orice detaliu pe care il consideri relevant in intelegerea problemei reclamate. De asemenea, poti atasa in format PDF informatii din pagini web sau e-mail.
- Pretentiile tale
- Inlocuire;
- Returnare;
- Reparare;
- Reziliere;
- Documente probatorii. În această sectiune poti încărca documentele justificative in format PDF sau imagine:
- Factură/Bon Fiscal/ Chitanță;
- Contract;
- Certificat de Garanție;
- Dovada Adresării Operatorului
Reclamatia pentru protectia consumatorilor în județul București se poate redacta si transmite online sau prin posta electronica/ e-mail.
Cine poate depune o reclamatie la Protecția Consumatorilor în București ?
Reclamația la protecția consumatorilor poate fi depusă doar de persoanele fizice. Dacă ai întâmpinat probleme ca persoană juridică, atunci acestea nu intră în sfera de competențe a autoriății.
Ce trebuie să faci înainte de a depune o reclamație la Protecția Consumatorilor București ?
Înainte de a depune o sesizare, asigură-te că te adresezi în scris operatorului economic. Dacă operatorul economic nu îți oferă niciun răspuns la adresa transmisă sau consideri că răspunsul primit încalcă drepturile conferite de lege, atunci puteți depune o reclamație alături de adresa transmisă, răspunsul primit și documentele justificative (bon fiscal, chitanță, factură, contract, certificat de garanție).
Pentru mai multe informații privind Protectia Consumatorilor, nu ezita să consulți site-ul nostru AICI.