Februarie este încă o lună liniștită în grădină, dar este si un moment prielnic pentru a curăța spatiul destinat gradinaritului. In functie de asprimea iernii, putem decide ce este de facut in gradina, sau putem astepta ca zapada sa se topeasca, ca mai apoi sa incepem lucrul. Pentru o treaba cat mai usoara, InfoCons vă oferă câteva informații utile.

Cum atașez izolarea cu bule de seră?

Izolația învelită cu bule este o modalitate bună de a păstra departe cea mai rea răceală dintr-o seră în timpul iernii. Asigurați-vă că folosiți izolația care este vândută pentru acest job, nu și ambalajul, deoarece aceasta este stabilizată pentru UV și nu ar trebui să se deterioreze la fel de repede când este expusă la lumină. Pentru rame de seră din lemn, utilizați ace de desen pentru a fixa izolația. Pentru cadre metalice, puteți cumpăra fixări din plastic special concepute pentru așa ceva, dar acestea pot fi uneori greu de folosit pentru o persoană care nu prea este pricepută la așa ceva sau este la început de drum în ceea ce privește grădinăritul și izolația cu aer prins în bule de plastic. O alternativă este să fixați izolarea pe cadru folosind cârlige de haine.

Cum obțin cele mai bune rezultate de la propagatorul meu încălzit?

Temperatura din interiorul unui propagator încălzit este, în general, cu aproximativ 10 ° C mai mare decât temperatura camerei, așa că este mai bine să vă puneți propagatorul într-o cameră răcoroasă și nu în lumina directă a soarelui, deoarece acesta se poate încălzi rapid într-o zi însorită.
De asemenea, nu umpleți tava de propagare cu compost. În schimb, puneți-vă semințele și butașii în tăvi sau vase de compost, apoi puneți-le în propagator. Folosiți un termometru maxim / minim pentru a urmări temperatura; Ținta este de aproximativ 20-23 ° C chiar sub suprafața compostului.

Am cumpărat un încălzitor de seră, dar după ce am citit câteva recenzii proaste, aș dori să-l returnez. Care sunt drepturile mele?

Dreptul dumneavoastră la returnare va depinde de modul în care ați achiziționat încălzitorul cu efect de seră. Dacă l-ați cumpărat în magazin, atunci veți avea dreptul să îl returnați numai dacă termenii și condițiile vânzătorului vă permit acest lucru.

Dacă l-ați achiziționat online dintr-un catalog sau de pe un site web, atunci veți avea la dispoziție 14 zile de la primirea articolului pentru a-l returna sau mai mult, dacă termenii și condițiile sale permit acest lucru. Trebuie să respectați Termenii și Condițiile(T&C) sale, care necesită, în mod normal, trimiterea unui produs neutilizat în ambalajul original. Dacă nu vă puteți conforma, verificați dacă există drepturi suplimentare în orice garanție de satisfacție.
T&C-urile ar trebui, de asemenea, să dicteze cine plătește pentru livrarea returului. Dacă nu, compania trebuie să suporte costurile.

Dacă există o încălcare a contractului, de exemplu, există o defecțiune a articolului sau nu este așa cum este descris, puteți utiliza o serie de căi de atac cuprinse în Legea privind drepturile consumatorilor din 2015. Acestea includ dreptul pe termen scurt de a respinge în termen de 30 de zile de la cumpărarea sau primirea mărfurilor sau dreptul la o reparație sau înlocuire gratuită care durează până la șase ani.

dută pentru acest job, nu și ambalajul, deoarece aceasta este stabilizata pentru UV și nu ar trebui să se deterioreze la fel de repede când este expus la lumină. Pentru rame de seră din lemn, utilizați ace de desen pentru a fixa izolatia. Pentru cadre metalice, puteți cumpăra fixări din plastic special concepute pentru asa ceva, dar acestea pot fi uneori greu de folosit pentru o persoana care nu prea este priceputa la asa ceva sau este la inceput de drum in ceea ce priveste gradinaritul si izolatia cu aer prins in bule de plastic. O alternativă este să fixați izolarea pe cadru folosind carlige de haine.

Sursa: which.co.uk

Citește și:

– Organizația Mondială a Sănătății cere țărilor reglementarea strictă a țigărilor electronice

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal