Primaria Municipiului Piatra Neamt – Domnul Vasile-Adrian NIȚĂ – Primar – InfoCons protectia consumatorului te asigura

Primaria Municipiului Piatra Neamt – Domnul Vasile-Adrian NIȚĂ – Primar – InfoCons protectia consumatorului te asigura

 

Cabinet Primar

♦ Director de cabinet – Ciubotaru Mădălina

♦ Consilier personal – Colbu Ion

♦ Consilier personal – Harapescu Ana

♦ Consilier personal – Lungu Liviu

Audienţe

Primar  Vasile-Adrian NIȚĂ

– Joi de la ora 11:00

Viceprimar – Sauciuc Cristian

– Marți de la ora 11:00

Viceprimar  Apopei Marius Vasile

– Miercuri de la ora 10:00

Administrator public  Chitic Dragoș Victor

– Miercuri începând cu ora 11:00

Secretar al Municipiului – Catzaiti (Sârbu) D. Oana Roxana

– Luni de la ora 09:00

Arhitect șef  Andrei Ciubotaru

– Miercuri de la ora 10:00

Șef S.P.C.L.E.P.  Loredana Popescu

– Miercuri de la ora 10:00 – 12:00 în baza programării telefonice la nr. 0233210411

Compartiment organizare audiențe
– Luni – Vineri începând cu ora 08:30 – 13:00 (program cu publicul)

♦ În scopul facilitării comunicării dintre personalul angajat și persoanele hipoacuzice, care folosesc limba semnelor române, începând cu data 15.02.2021, în cadrul Primăriei municipiului Piatra-Neamț este asigurat serviciul de interpretare la distanță în limbaj mimico–gestual.
♦ Serviciul de interpretare se asigură în baza unei solicitări scrise, transmisă prin email la adresa infopn@primariapn.ro. Pentru a beneficia de serviciul menționat anterior, persoanele interesate vor menționa în solicitare:
– nume și prenume;
– adresa de domiciliu;
– expunerea detaliată a problemei/solicitării.
♦ Serviciul va fi prestat de luni până vineri, într-un interval de cel mult două zile lucrătoare de la momentul primirii solicitării, în intervalul 09:00-13:00, în cadrul Compartimentului Organizare Audiențe, respectiv în intervalul 09:00-16:30 în cadrul Compartimentului Relații Publice (camera 20).

 

SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL

SC PUBLISERV SA

SC PARKING SA

SC SALUBRITAS SA

CMI URBAN SA

SC PERLA INVEST SRL

SC LOCATIVSERV SRL

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ
Adresa: Str. Ştefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamţ, RO-610101
Telefon: 0040 233 218991, Fax: 0040 233 215374
Telefonul cetățeanului 0040 233 210872,
E-mail: infopn@primariapn.ro

Program de lucru

►Primăria municipiului Piatra Neamț, Strada Ștefan cel Mare, nr. 6-8, fosta clădire CMI Urban

• programul de lucru cu publicul

08:30 – 16:30 – de Luni până Joi
08:30 – 14:00 – Vineri

• în fiecare zi în intervalul orar 12:00 – 12:30 în program este prevăzută o pauză în lucrul cu publicul, timp în care se asigură angajaților pauza de masă de 15 minute conform Codului Muncii și Regulamentului de Organizare Interioară, dar și efectuarea unor proceduri necesare bunei organizări a activității:
– Predare documente către departamente
– Schimb de personal
– Planificarea activității pentru cea de-a doua parte a zilei
– Aerisirea și dezinfecția spațiului de lucru

• mesajele primite pe e-mailul instituției infopn@primariapn.ro după programul de lucru vor fi înregistrate cu ziua lucrătoare imediat următoare.

Serviciul Local de Evidenţă a Persoanelor

– tel. 0233210411, fax 0233211499, e-mail: spcleppiatraneamt@nt.e-adm.ro

Adresa: Strada Eroilor nr.18 (intrarea principală Stadion)

• Ghişeul nr. 1 Primiri documente carte electronică de identitate în baza programării online pe https://hub.mai.gov.ro/cei/programari
12.00 – 16.00 – Luni – Joi

• Ghişeul nr. 2 Primiri documente acte de identitate în baza planificării online pe site-ul Primăriei municipiului Piatra Neamţ, www.primariapn.ro, secţiunea planificare online carte de identitate:
08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 – Luni, Marţi, Joi
08.30 – 11.30 şi 12.00 – 17.30 – Miercuri
08.30 – 11.00 – Vineri,în baza bonurilor de ordine

• Ghişeul nr. 3 – Depunere documente acte de identitate în baza bonurilor de ordine

08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 – Luni – Joi
08.30 – 11.00 – Vineri

• Ghişeul nr. 4 – Informații, ridicări documente, solicitări de date cu caracter personal(inclusiv certificate privind domiciliul înregistrat în R.N.E.P. și anulare domiciliu/reședință)

08.30 – 16.30 -Luni – Joi

08.30 – 17.30-Miercuri

08.30 – 14.00 – Vineri

 

Serviciul Stare Civilă – Program de lucru cu publicul

– tel. 0758/033221, fax 0233212142, e-mail: bscpiatraneamt@nt.e-adm.ro

Adresa:Bulevardul Decebal nr. 40-42 (lângă Școala de șoferi KYM STAR)

• primiri documente:
08:30 – 14:00 – Luni
08:30 – 14:00 – Marţi
08:30 – 14:00 – Miercuri
08:30 – 14:00 – Joi
08:30 – 12:00 – Vineri

• eliberări acte:

14:30 – 16:00 – Luni
14:30 – 16:00 – Marţi
14:30 – 17:00 – Miercuri
14:30 – 16:00 – Joi
12:30 – 13:30 – Vineri

• înregistrări decese

09:00 – 11:00 – Sâmbătă

• program oficiere căsătorii

14:00 – 15:30 – de Luni până Joi

12:00 – 13:00 – Vineri

12:30 – 16:00 – Sâmbătă

În contextul operaționalizării Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă (SIIEASC), documentele se vor putea depune la sediul serviciului din Bulevardul Decebal nr. 40-42 (lângă Școala de șoferi KYM STAR) după următorul program:

– depunerea documentelor în vederea înregistrării deceselor:
LUNI – JOI 8.30 – 14.00
VINERI 8.30 – 12.00
SÂMBĂTĂ 9.00 – 11.00

– depunerea documentelor în vederea înregistrării nașterilor:
MARȚI 8.30 – 14.00
JOI 8.30 – 14.00

– depunerea documentelor în vederea înregistrării declarațiilor de căsătorie:
LUNI – JOI 08.30 – 15.30
VINERI 08.30 – 13.00

Depunerea documentelor în vederea înregistrării nașterilor, căsătoriilor și deceselor (din străinătate):

– conform programărilor efectuate

MIERCURI 8.30 – 14.00

– pot depune cererile doar cetățenii români cu domiciliul actual sau ultimul domiciliu din România în Piatra Neamț

VINERI 8.30 – 12.00
– pot depune cererile doar cetățenii români cu domiciliul/ultimul domiciliu din România în Piatra Neamț, cetățenii români cu domiciliul în alte localități din România, cetățeni care au redobândit sau cărora li s-a acordat cetățenia română în temeiul art. 10 și 11 din Legea nr. 21/1991.

Depunerea cererilor privind :
– înscrierea mențiunilor în actele de stare civilă
– divorțurile pe cale administrativă
– rectificările
– schimbările nume/prenume pe cale administrativă
– conform programărilor efectuate

MIERCURI 8.30 – 14.00
VINERI 8.30 – 12.00

Menționăm că programările se pot efectua la adresa Serviciului de Stare Civilă din Bulevardul Decebal nr. 40-42 (lângă Școala de șoferi KYM STAR), telefonic la nr. 0758/033221 sau la adresa de e-mail bscpiatraneamt@nt.e-adm.ro.
Rugăm solicitanții ca, la data programării, să prezinte certificatele de stare civilă care stau la baza cererii lor.

SIIEASC cuprinde cinci platforme interconectate, care oferă servicii digitale pentru înregistrarea și validarea principalelor evenimente din viață: nașterea, căsătoria, divorțul și decesul.
SIIEASC este o platformă de digitalizare a serviciilor de stare civilă, dezvoltată începând din 2019 și implementată treptat.

Direcţia taxe şi impozite

PROGRAM CU PUBLICUL:
• Sediul Direcției Taxe și impozite Piatra Neamț din Bulevardul Decebal, nr. 44 (lângă Școala de șoferi KYM STAR):
08.00 – 16.00 – Luni – Joi
08.00 – 13.30 – Vineri

• Punct de lucru Primăria Municipiului Piatra Neamț, fostul sediul CMI Urban
08:00 – 16:00 – Luni – Joi

08:00 – 13:30 – Vineri

• Precizăm că, Direcția Taxe și impozite a municipiului Piatra Neamț își desfășoară activitatea în spațiul situat în Piatra Neamț, Bd. Decebal, (lângă Școala de șoferi KYM STAR).

PROGRAM AUDIENȚE:

• Director executiv – Claudia Grigorică
13:00 – 15:00 – Luni, Miercuri
11:00 – 13:00 – Vineri

Serviciu stabilire/colectare taxe și impozite locale Liliana Bodnărescu – șef serviciu
13.00 – 15.00 – Marți, Joi

• Birou evidență contabilă, evidență venituri/amenzi, urmărire și executare silită Carmen Mocanu – șef birou
13.00 – 15.00 – Marți, Joi

• Consilier juridic – Alexandru Saon/Cornelia Sturzu
13.00 – 15.00 – Marți, Joi

 

CV Primar Vasile-Adrian NIȚĂ – PRIMARIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMT  – AICI 

Semnat : Departamentul InfoCons comunicare

 

Sursa info si foto : Primaria Municipiului Piatra Neamt 

 

 

 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și