Primăria Municipiului Alba Iulia , Primar Gabriel Pleșa – 20 de ani InfoCons Protecția Consumatorului

InfoCons Protectia Consumatorului Protectia Consumatorilor Gabriel Pleșa Primar Municipiul Alba Iulia

Primăria Municipiului Alba Iulia

Primar Municipiul Alba Iulia

Gabriel Pleșa

După 20 de ani” are o rezonanță atât de puternică și o aplicabilitate atât de… universală, încât sintagma poate fi asociată cu performanța și anduranța, indiferent de domeniu. Administrația publică locală, pe care o reprezint, nu face excepție.

E cu atât mai relevantă  aceasta performanță cu cât vorbim de protecția consumatorilor în România, unde lupta se duce continuu și, cel mai important, implică pe toată lumea. Toată lumea care și vrea să fie implicată și reprezentată, evident.

Din fericire, acești primi 20 de ani, și mulțumită muncii echipei InfoCons, au făcut vizibilă schimbarea de paradigmă și nivelul de implicare din partea „ beneficiarilor”. Oamenii au început să înțeleagă care le sunt drepturile, să și le revendice și să îmbunătățească, astfel, sistemul. În ceva mai mică măsură sunt conștientizate și obligațiile ce vin la pachet cu aceste drepturi, însă și aici cred ca România e pe traiectoria corectă.

Specific pentru administrația publică, indiferent că e locală sau centrală, este însuși conceptul de „ public servant”. Adică ești aici strict ca să servești. Să rezolvi probleme, să găsești soluții, să administrezi serviciul sau bunul public chiar mai bine decât pe ale tale, personale. Pentru că asta ai ales, liber, în momentul în care ai decis sa intri în administrație. Asta ar trebui să înțeleagă cel mai clar și, implicit, să aplice din prima secundă, fiecare angajat al sectorului public. Că  este acolo strict pentru oameni, că aceștia îi sunt „ consumatorii” și că e obligat să facă tot ce depinde de el ca acestora să le fie mai bine.  Mult mai bine. La Alba Iulia în sensul acesta percepem și așa evoluează lucrurile.

Vreau, la final, să vă felicit pe toți din echipa InfoCons, pentru cei 20 de ani de eforturi și deschidere, pentru că v-ați asumat acest rol dificil de promotor activ al schimbării- nu doar de atitudine, ci și de stare de fapt- și să vă urez, din inimă “ la foarte mulți ani”!

InfoCons Protectia Consumatorilor Protectia Consumatorului

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal