Miscari de strada. Miscari in strada.

Cu toate ca nici nu mai stiu cum este corect, am vazut si am simtit ca se intampla ceva. Ca oamenii, cetatenii, de ce nu consumatorii, au inceput sa ia atitudine si sa-si strige dezideratele.

Asta inseamna ca oamenii cu adevarat incep sa aiba o9atitudine!

Mai mult decat atat, au o nevoie reala de schimbare. O9atitudine! inseamna si lucruri mici, inseamna sa fim responsabili, sa fim atenti si sa fim implicati!

Consider ca fiecare putem schimba ceva, ne putem implica nu numai in schimbarea unui guvern, nu numai in revolta normala impotriva coruptiei, ci si in schimbarea clasei politice, a unor oameni falsi care au demonstrat cat de corecti sunt in momentele grele.

Unindu-ne, putem schimba mai mult, mai bine, mai adanc, mai serios, mai real.

Sa schimbam lumea noastra, sa o facem mai buna, mai corecta, mai calitativa, mai NORMALA! Am uitat ca normalitatea nu trebuie sa fie o exceptie, ci normalitatea reprezinta normalul.

Acest normal este compus din lucrurile mici, pe care asteptam sa le faca altcineva si nu noi.

Asa ca, va invit sa instauram noua ordine, noua revolutie prin implicare, prin atitudine si sa avem o Romanie Normala, unde fiecare putem adopta o9atitudine! Cred ca putem incepe prin a ne implica in lucrurile mici care creeaza normalitatea si reusesc sa schimbe totul: sa cerem bonul fiscal de fiecare data pentru a avea produse mai bune, mai calitative, mai sigure.

Astfel, avem dovada pentru a face o reclamatie eficienta in caz de nevoie, avem o sansa reala sa ne recuperam paguba daca ceva nu este in regula.

De asemenea, sa citim eticheta, sa fim atenti la termenul de valabilitate, la modul de depozitare sau de utilizare si sa nu mai aruncam kilograme de mancare la gunoi, sa nu mai cumparam haine pe care ulterior nu le folosim deoarece constatam ca nu sunt din materialul dorit, ci din diferiti compusi chimici, fara nimic natural, bumbac sau lana. Sa avem grija ca produsele electronice sau electrocasnice alese sa consume curent putin si sa fie fiabile. Sa avem grija la garantie, sa semnam contractele responsabil, atenti la terminologie, sa nu semnam daca nu intelegem ceva si mai ales, sa nu cumparam daca nu intelegem ce ingrediente au produsele respective, fie ca este vorba de o conserva de pate, compozitia unei bluze, termenii unui contract de credit, termenii unui contract de telefonie sau o crema de fata.

Din perspectiva mea, cu un astfel de comportament putem realmente revolutiona piata, produsele, serviciile pentru a avea o Romanie model, o Romanie europeana!

Haideti sa continuam revolutia, sa continuam miscarile de strada, sa continuam printr-o9atitudine! sa fim implicati, sa avem ceva care poate parea ciudat, absurd, irealizabil, dar care duce spre normalitate.

Cetatean implicat, consumator cu atitudine nu trebuie sa fie doar vecinul sau cineva anume, ci fiecare dintre noi trebuie sa se implice.

Noi prin Infocons am facut 5 aplicatii gratuite care pot fi descarcate si pentru terminalele care au Android sau iOS, pentru ca fiecare sa fie normal, sa fie informat, sa fie implicat.

In acest mod, consumatorul cu o9atitudine! este cetateanul implicat care face o Romanie normala!

Primul pas mic pentru tine este sa descarci aplicatiile, dar primul pas mare pentru noi toti este sa devenim normali, intr-o Romanie normala cu o9atitudine!

Depinde de tine, de mine, de noi sa ne implicam pentru normalitate!

Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons Organizație pentru Protectia Consumatorului

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 021 9615!*

*Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Pe același subiect

Distribuie

Meniu