Stimata Doamna/ Stimate Domnule,
Am deosebita placere sa va multumesc pentru implicarea dumneavoastra in
solutionarea situatiei pe care am intampinat-o cu compania ********. Cu ajutorul
dumneavoastra, reclamatia facuta a fost rezolvata intr-un mod pe deplin
satisfacator.
In data de 16 August 2013 am achizitionat o pereche de sandale de la magazinul
********. Ulterior am constatat ca baretele din fata erau largite, iar una dintre
sandale avea o bareta descusuta. In aceasta situatie, am informat magazinul ca
doresc sa imi fie returnati banii, datorita lipsei conformitatii produsului achizitionat.
Multumita promptei dumneavoastra interventii, contravaloarea produsului mi-a fost
returnata de catre magazin.
Pe aceasta cale doresc sa va multumesc inca o data pentru interventia
dumneavoastra, care a asigurat rezolvarea favorabila a acestei situatii.

Cu deosebita stima,
Cristina Man
August 2013

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal