Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta – mesaj o9atitudine!

 ROMÂNIA

MINISTERUL AFACERILOR INTERNE

INSPECTORATUL GENERAL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ

  

NUMAI ÎMPREUNĂ PUTEM DEVENI

O NAŢIUNE PREGĂTITĂ!

 

 

Aniversarea Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor este un prilej de retrospectivă a activităţilor desfăşurate de-a lungul timpului, în mişcarea de protecţie a cetăţenilor.

Prioritatea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă a fost, este şi va rămâne implementarea celor mai bune practici în vederea creşterii nivelului de securitate a celor în slujba cărora suntem necondiţionat – cetăţenii – şi bunurilor acestora.

Conectaţi permanent la `suflul` comunităţii, identificăm, încă, nevoia de informare în ceea ce priveşte măsurile şi modul de comportare ce trebuie respectate înainte, în timpul şi după producerea unei situaţii de urgenţă (incendiu, cutremur, inundaţie etc.), în scopul preîntâmpinării, reducerii ori eliminării riscurilor presupuse de acestea.

Atingerea dezideratelor stabilite, presupune căutarea soluţiilor prin intermediul cărora `suportul` informaţional (materialele informativ-educative) să fie diseminat, cu eficienţă, cetăţenilor României, adulţi si copii. Astfel, atât prin activităţile de informare publică, ca şi prin cele punctuale derulate în şcoli, grădiniţe, centre destinate copiilor cu dizabilităţi, operatori economici, etc., urmărim materializarea demersurilor parteneriale, iniţiate cu instituţii aparţinând mediilor public si privat.

Trăim în era informaţiilor flash. Totul se petrece extrem de rapid, informaţia devenind `marfa` cea mai alterabilă de pe piaţă, iar schimbările climaterice, ce se produc de ani buni la nivel planetar,  ne transformă în martorii provocărilor extreme.

Dacă până acum eram obişnuiţi cu schimbări lente, PREZENTUL ne obligă la altceva: adaptarea rapidă în faţa provocărilor naturii.

Dumneavoastră cetăţenii, sunteţi partenerii noştri de importanţă majoră, în procesul de gestionare a situaţiilor de urgenţă, căci prin însuşirea şi aplicarea informaţiilor diseminate de reprezentanţii centrali şi locali ai instituţiei noastre, sprijiniţi eforturile ce conturează premisele unui viitor în siguranţă.

Astfel, prin acţiuni comune şi ancorarea fără teamă, în realitatea care cere adaptabilitate şi conştientizarea riscurilor, vom deveni `O NAŢIUNE PREGĂTITĂ` ce va şti să facă faţă evenimentelor cu care se confruntă ţara noastră.

Salutând activitatea derulată de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – partenerul nostru instituţional încă din 2009 – mi-aş dori ca, ÎMPREUNĂ, să ne acordăm timp şi să extragem, în continuare, esenţa expunerii următoare:

Contează să-ţi pese – aşa începe!

Contează să vrei – aşa porneşti!

Contează să crezi –  aşa rezişti!

Contează să lupţi –  aşa construieşti!

Contează să speri -aşa continui!

Contează să simţi – aşa te bucuri!

Contează să învingi – aşa reuşeşti!

 

O9atitudine! a determinat responsabilizarea personală şi socială!

 

LA MULŢI ANI!

 

 (î) INSPECTOR GENERAL

al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă

 

Colonel

dr. Nicolae CORNEA

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal