InfoCons Protecția Consumatorului de Asigurare te asigură : Ce trebuie să faceți în cazul în care aveţi o daună ?
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : Contractant : InfoCons Protectia Consumatorului de Asigurari te asigura
Trebuie să parcurgeţi următorii paşi :
- Anunțați imediat autorităţile competente – instituţiile cele mai apropiate de locul producerii evenimentului, abilitate să constate și să declare starea de dezastru natural și să delimiteze zonele calamitate pentru orice eveniment cuprins în riscurile asigurate: unităţile de pompieri, poliţie, primăria localităţii sau la alte organe abilitate prin lege (Inspectoratul Județean pentru Situații
de Urgență); - Solicitați întocmirea actelor referitoare la cauzele şi împrejurările producerii evenimentului asigurat;
- Luați măsurile necesare în vederea limitării pagubei și prevenirea degradărilor ulterioare;
- Contactați în cel mai scurt timp, fără însă a depăși cele 60 zile de la data producerii evenimentului asigurat, asigurătorul care a eliberat PAD.
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : Asigurarea obligatorie : InfoCons protectia consumatorilor , Te Asigura !
Mai multe informatii pe asigurare.infocons.ro
Sursa : Autoritatea de Supraveghere Financiară ( ASF )
Semnătura : Departamentul InfoCons de Asigurare


















