O nouă atitudine în business-ul românesc!
Lansarea clubului de excelență -“Customer Service Excellence Club`
Deoarece este vital ca fiecare companie să acorde o importanţă deosebită loializării clienţilor în crearea și menţinerea unei afaceri de succes, iar spațiul de business autohton încă nu oferă toate pârghiile necesare având nevoie de o consolidare de forțe în acest sens, relansăm un club destinat companiilor orientate spre client – “Customer Service Excellence Club`, ce va demara pe 9 august cu un mic eveniment de schimb informațional și networking “Fidelizarea clienților începe la o cafea` – Costul pierderii unui client, care va avea loc la Antique Bistro (zona Romană – București), începând cu orele 18.30.
Respectând tradiția de aproape trei ani, vom oferi agenților economici spațiul necesar pentru o informare continuă în cadrul acestor reuniuni, unde fiecare va împărtăși din cunoștiințele și experiența sa profesională. Pe 19 septembrie a.c., la următoarea ediție a evnimentului va fi abordată o altă temă de interes major – “Drepturile consumatorilor`, avându-l ca invitat special pe d-nul Sorin Mierlea, președintele InfoCons și membru onorific al clubului de excelență în relația cu clienții – “Customer Sevice Excellence Club`. Pentru a descărca o invitație vă rugăm accesați acest link!
Membrii clubului de excelență – “Customer Service Excellence Club` vor beneficia de un raport detaliat cu privire la calitatea serviciilor oferite, cuprinzând monitorizarea prin trei verificări tip mystery shopping, consultanţă on line şi acces la toate articolele de specialitate privind fidelizarea clienţilor printr-un serviciu excepţional, precum și accesul gratuit la toate evenimentele organizate. În plus, din partea partenerului nostru principal, InfoCons- “Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România`, aceștia vor avea parte de informare cu privire la Drepturile Consumatorilor, acces la portalul Teste-Comparative.ro și revista InfoCons în format electronic.
Cum puteţi devenii membru al clubului de excelenţă “Customer Service Excellence Club`? Mai multe detalii accesând acest link!
O noutate pentru acest club este dată de acordarea“Premiilor de excelență în relația cu clienții`, care se vor înmâna bianual în cadrul simpozionului “Management for Customer Service Excellence`. Criteriile de evaluare pentru companiile înscrise vor fi cât se poate de obiective și cuprind trei aspecte relevante: gradul de amabilitate, promtitudinea, consilierea clientului, cunoașterea produselor și a tehnicilor de vânzare – măsurate prin trei verificări de mystery shopping; respectarea normelor cu privire la drepturile consumatorilor; precum și vocea clienților și a presei.
“Considerăm că agentul economic, pe de o parte, și consumatorul, de cealaltă parte, sunt parteneri egali în cadrul piețe unice europene, iar o informare corectă a agenților economici înseamnă, în primul rând, o activitate de prevenire directă. Schimbarea de atitudine a cetățenilor din România prin transformarea acestora din cetățeni pasivi, în cetățeni activi cu “o9atitudine!` este imperios necesară, însă acest lucru se poate realiza doar printr-o abordare în parteneriat, și parteneriatul înseamnă încredere, iar încrederea se câștigă prin evaluări și mai ales, transparență. Suntem de parere că serviciul de Mystery Shopping este unul dintre mecanismele utile, fapt dovedit de-a lungul timpului în celelalte state, mecanism ce poate regla piața și contribuie la dispariția practicilor incorecte.` declara Sorin Mierlea, președintele InfoCons.
“Orice afacere este dependentă de satisfacţia resimţită de către clienţii săi, deoarece aceştia sunt coloana vertebrală a activităţii sale, fără de care nu ar putea să îşi menţină profitabilitatea pe piaţă. Oferirea unui serviciu excepţional ce duce necontenit la câştigarea clientului pe termen lung, continuă adesea dincolo de onorarea nevoilor directe şi se bazează tot mai mult pe amabilitate, consiliere, încredere şi empatie. Fără acest parteneriat profitabil pe termen lung, considerăm că vom asista în continuare la încercări eşuate de loializare din partea multor jucători din piaţă.` relata Cosmina Voichiţa Meseşan, general manager la VBS – Business Solutions, cea care a crezut cu tărie în acest concept și a făcut posibilă lansarea “Customer Service Excellence Club`.
Partener: “Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România`