Ghidul pentru Situații de Urgență

InfoCons Protectia Consumatorilor Protectia Consumatorului Ghid Pentru Situatii de Criza

Manifestarea unei situații de criză este inevitabilă în timp. Fii pregătit!

Conform unor analize convergente, o criză majoră nu este iminentă în România. Dezastrele naturale, atacurile cibernetice, războaiele sau crizele financiare sunt evenimente care se manifestă în permanență la nivel global și care, în mod direct sau indirect, prin consecințele produse, pot afecta și țara noastră.

Citește și : La ce trebuie să fim atenți când achiziționăm pește și produse din pește ?

Autoritățile au instrumentele necesare pentru menținerea stabilității pe timp de criză, însă responsabilitatea de a depăși astfel de evenimente este a întregii societăți.

Chiar dacă mediul în care trăim devine foarte ostil/dificil, este și îndatorirea ta față de ceilalți să-ți menții calmul, să sprijini autoritățile și să respecți legile și valorile democratice. Societatea își poate reveni repede la normal dacă ne păstrăm coeziunea și solidaritatea.

Fii un exemplu pentru cei din jur și putem trece peste orice criză!

Ghidul poate fi descărcat AICI.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal