Comerciantul răspunde de eventuala deteriorare a bunurilor de la expediere până în momentul în care le primiți.
Prin urmare, dacă în momentul în care primiți produsul se dovedește că acesta este defect, nu corespunde descrierii sau nu funcționează corespunzător, aveți dreptul de a solicita repararea sau înlocuirea sa ori, dacă acestea nu sunt posibile, o reducere de preț ori rambursarea costurilor.
ANPC a inițiat o serie de discuții cu furnizorii de utilități publice
Nu uitați că aveți întotdeauna dreptul la o garanție gratuită de minimum 2 ani, indiferent dacă ați cumpărat produsul dintr-un magazin sau prin alte mijloace (de ex., online, după catalog sau prin telefon). Aflați mai multe despre garanții și returnări.
Sursa: Europa. eu
– Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?
– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!