Cum depui o reclamație la ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiară pentru asigurări – InfoCons Protecția Consumatorului de Asigurări te asigură !

Cum depui o reclamație la ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiară pentru asigurări – InfoCons Protecția Consumatorului de Asigurări te asigură !

 

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) este o instituție publică autonomă, cu personalitate juridică, creată în România în anul 2013. Rolul său principal este de a reglementa, autoriza și supraveghea piețele financiare nebancare: piața asigurărilor, piața pensiilor private și piața de capital.

ASF a fost înființată prin fuziunea a trei instituții: Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA), Comisia Națională a Valorilor Mobiliare (CNVM), Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) .

InfoCons Protecția Consumatorilor : Ce este reasigurarea ?

Cum poți depune o sesizare la Autoritatea de Supraveghere Financiară ASF ? InfoCons Protecția Consumatorului te informează despre asigurări !

Dacă ai o problemă legată de asigurări, pensii private sau piața de capital, ai la dispoziție mai multe canale:

  • Online – prin platforma ASF – Autorității de Supraveghere Financiară, unde există formulare electronice dedicate fiecărui domeniu;

  • Telefonic – la Tel Verde 0800.825.627 sau +40 21 305 3470 (luni–joi: 08:30–17:00; vineri: 08:30–14:30);

  • Prin poștă – la adresa: Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, 050092, București.

InfoCons Protecția Consumatorilor : Ce este Asigurarea de călătorie ?

Platforma online ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiară – InfoCons Protecția Consumatorului te informează despre asigurări !

Website-ul oficial al Autorității de Supraveghere Financiară ASF este principalul punct de legătură cu publicul. Aici găsești:

  • informații despre reglementări și entitățile autorizate,

  • rapoarte financiare,

  • formulare pentru depunerea sesizărilor și petițiilor,

  • resurse de educație financiară și informații utile pentru consumatori.

InfoCons Protecția Consumatorului : InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurări te asigură : Profit brut ( în contextul asigurării de întrerupere a afacerii )

Cum depui o petiție sau o reclamație la ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiară ? InfoCons Protecția Consumatorului te informează despre asigurări !
  • Petiția online se face prin completarea formularului dedicat de pe site-ul Autorității de Supraveghere Financiară ASF. Aceasta poate viza aspecte ce țin de activitatea instituției sau de reglementările aplicabile. ASF – Autorității de Supraveghere Financiară analizează și răspunde conform termenelor legale.

  • Modelul de reclamație în domeniul asigurărilor este disponibil tot pe site. Formularul include datele reclamantului, informații despre entitatea vizată, descrierea situației și documentele justificative. Completarea corectă și completă ajută la soluționarea rapidă a cazului.

 

Mai multe informații sunt disponibile pe asigurare.infocons.ro

 

Semnătura : Departamentul InfoCons de Asigurări

Mănânci Bine , Te Simți Bine !

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și