`O piață încă tânără, piața serviciilor financiare are nevoie de cât mai mulți jucători care să conștientizeze responsabilitatea pe care o au în fața consumatorilor.
În România, educația financiară se conturează destul de tarziu în viața fiecărui individ, din acest motiv sunt foarte mulți tineri care ajung la vârsta adultă și întâmpină probleme în gestionarea resurselor proprii, în mare parte, din cauza lipsei unor informații financiare.
Noi am investit constant în educația financiară a consumatorilor români și am depus întotdeauna eforturi susținute pentru a explica rolul asigurărilor în viața lor.
Procesul de digitalizare este un factor catalizator în acest context, este o zonă în care am investit deja, cu argumente clare în site-ul asigurari.infocons.ro și în aplicația InfoCons Asigurări.
Această platformă oferă un hub complex de informații despre asigurări de viață și pensii private, sfaturi practice, posibilitatea de a consulta legislația în vigoare sau chiar de a face o reclamație online, direct autorităților competente.
Totodată, aplicația InfoCons Asigurări este un hub de informații aflate la îndemana consumatorilor în mod permanent, pe telefonul mobil.`