Mergeţi în Europa şi aveţi nevoie de sfaturi de călătorie sau de un ghid cu informaţii privind achiziţiile sigure pe piaţa UE?
Aveţi probleme cu obţinerea rambursării pentru un zbor anulat sau cu înlocuirea unui produs defect? Aţi depus o plângere legată de plata unei facturi prea mari dar nu aţi obţinut nici un rezultat?
Reţeaua Centrelor europene pentru consumatori (ECC-Net) vă oferă gratuit informaţiile şi ajutorul de care aveţi nevoie:
- sfaturi de călătorie şi un ghid pentru protecţia consumatorilor europeni care achiziţionează produse şi servicii în alte ţări din UE, în Norvegia sau Islanda, cu informaţii utile care vă pot ajuta să economisiţi bani sau să evitaţi eventualele probleme
- consultanţă specializată gratuită pentru soluţionarea plângerilor îndreptate împotriva unui comerciant cu sediul în UE – de exemplu, un vânzător on-line sau un operator turistic care nu v-a tratat reclamaţia în mod satisfăcător.
Centrele sunt cofinanţate de Comisia Europeană şi de guvernele naţionale.
Există un Centru european pentru consumatori în fiecare ţară a UE, dar şi în Norvegia şi Islanda. Contactaţi-le pentru a solicita informaţii sau sprijin în rezolvarea problemelor cu care vă confruntaţi în străinătate.
Sursa: ec.europa.eu
InfoCons – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro ), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.
FII INFORMAT! IA ATITUDINE! – 0219615